Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nå er jeg lei, få stabil ADSL!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NextGenTel, har hatt de en god stund og aldri hatt problemer, dessuten får man 1350/512 og ikke 1024/256 som de du nevner på 1Mb pakken. Ingen begrensninger har de heller.

Må si meg enig.

Har hatt NGT i flere år, og de leverer ypperlig linje.

KundeTLF er helt for jævlig dog, så hvis noe går galt, eller du lurer på noe, kan du irritere deg grønn.

Et KLART mye bedre tilbud enn Telenor's usle 1GB limit.

Lenke til kommentar
Har vært plaget med ustabil ADSL i det siste, kan noen liste opp noen ISP'er som klarer å levere ADSL uten at jeg blir slengt av internett under upload/download :grumpy:

Hva skjer?

Mister modemet sync?

Hvis så skjer ringer du support og ber de sette linja under overvåkning.

Lenke til kommentar
NextGenTel, har hatt de en god stund og aldri hatt problemer, dessuten får man 1350/512 og ikke 1024/256 som de du nevner på 1Mb pakken. Ingen begrensninger har de heller.

Må si meg enig.

Har hatt NGT i flere år, og de leverer ypperlig linje.

KundeTLF er helt for jævlig dog, så hvis noe går galt, eller du lurer på noe, kan du irritere deg grønn.

Et KLART mye bedre tilbud enn Telenor's usle 1GB limit.

har bare gode erfaringer med kunde tlf dems jeg.. har aldri ventet mere en 10 min.. :D

Lenke til kommentar

NGT eier Telenor overlegent! Fordelene er mange, ulempene få

+ Rimelig

+ Gir mer enn de lover! (jeg får 900 mbs på min 850 mbs-linje)

+ Ingen håpløse begrensninger som Telenor har (ærlig talt, hva er vitsen med dette!?!?!)

+ Slipper pålogging hver gang du skal på nettet, skrur kun på ADSL-router fra NGT, så er du på!

Eneste ulempe er kanskje at NGT ikke har like stor landsdekning som Telenor.

Gå for NGT!

Lenke til kommentar

ikke skriv tull du vet selv ngt har vert på tv om kundebehandling og at det er lindorf som styrer ngt kundebehandling og tenk deg en som ikke har greie på nettverk og han skal åpne porter ?? skal han ringe lindorf ??? og jeg kan si at jeg har hatt ngt i 6 månder og det var et mareritt og jeg bytta til firstmile og det priser meg høyt for

Lenke til kommentar

jeg sier ikke noe om linjene til ngt er dårlige men det er bedre å betale 50kr mer så får du kundservise som er topp prøv å ring ngt så ser du hvor lenge du skal vente på telefonen minst 30 min og ring flere ganger spør om samma problem så ser du hvor mange forsjelige svar du får de er helt amatører som jobber der det er lindorf som styrer det det er som å spøre etter truse avd på et bilverksted

Lenke til kommentar

jeg skal skaffe meg bredbånd via strømkabelnettet så strax det kommer. der kommer de til å levere sdsl i ny standard. altså; lave priser, ypperlig server linje, ikke mulighet for ustabil linje. for hvis strømmer er der så er nettet der også :smile:

Bkk starter vel med det til privatkunder etter jul. pappan til en kompiss av meg jobber for bkk å han sier at de starter på 2Mb I/O til olag 600,-

Lenke til kommentar

1. Lindorff har ikke ansvaret for all kundeservicen til NGT, bare en del av det.

2. Spiller vel ingen rolle hvem som har kundeservicen så lenge du får den hjelpen du trenger.

3. Har hatt ngt i over 2 år kan ikke erindre at jeg har hatt nedetid faktisk.

4. Men servicen på kundetlf til ngt er ok, når man først kommer gjennom... Det er jo delvis pga lang ventetid på tlf at lindorff er blitt leid inn for å avhjelpe ngt sin egen kundeservice.

Lenke til kommentar

Hmmm.. RAPTORR minner meg om en annen bruker som ikke hadde noe til overs for NGT, og som heller ikke kjente til bruk av punktum....

Forøvrig, ikke stol for mye på BKK....de struper alle som bruker linjene sine, og har enda dårligere teknisk support enn NGT. I tillegg påstår de alltid at de er leveringsklar et års tid før de faktisk er det.

-ull-2k-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...