Gå til innhold

hjelp michael kros veske


Anbefalte innlegg

hei!!:) jeg skal kjøpe meg eit Michael kros veske på nette, og der står det at størrelsen er 38*16*30

 

jeg lurer på om hva er høgda, lengda, og kor long den er (breide). (lurer på om den er medium?)

 

jeg skal bruke den til skole(bøker og sånnt) jeg går vg3. jeg håper den passer til bøker og sånn. håper noen kan hjelpe meg. tusen hjerteleg takk om noen her kunnne svare! det betyr utrolige mye

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke alt for stor fan av Michael Kors-veskene. Synes de er upraktiske, spesielt til skolebøker. Det kan bli slitsomt å bære rundt på den med tre-fire bøker. Hvis jeg måtte kjøpt en Michael Kors-veske, ville jeg kjøpt den man kan ha over skulderen(men det er min personlige mening). De er kanskje litt mer praktiske.

 

Du får nok noen bøker oppi den, og hvis du er flink til å legge igjen bøker på skolen og planlegge hvilke du trenger til lekser, går det nok greit. Dette har jeg sett i klassen min. Hvis du mener den er verdt pengene er det bare å kjøre på.

 

Pass på nettsiden, det er fort gjort å bli utsatt for svindel. Er litt kjipt å kjøpe den, for så å se at den er falsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...