Woilef Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg lurer på hvordan jeg kan sjekke steppingen på cpuen min uten og ta av vifte osv(den er et h**** å få av) Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 steppingen står på toppen av cpu'n, så du må nok av med vifta :-) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nei?, det må du ikke. jeg som har pentium kan bare laste ned et programm som sjekker det, og det finnes sikkert programm til amd oxo Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Er nok ikke så lett... Har ofte sett folk som vil ha hjelp her på forumet som sier de har Stepping 0 eller a eller a0 eller hva det måtte være. De har helst sikkert sett i wcpuid. Men det er jo selvfølgelig ikke riktig. Så sorry,du må nok ta av kjøleren Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg lurer på hvordan jeg kan sjekke steppingen på cpuen min uten og ta av vifte osv(den er et h**** å få av) Du har ikke tilfeldigvis pakken cpuen kom i? Det kan gi en pekepinn, men kan også være feil da cpuene ofte blir re-pakket på webshoppen. Det finnes i utgangspunktet bare en måte å sjekke om du har en bra stepping på, og det er å overklokke til du møter veggen. Det hjelper liksom ikke med en stepping som skal være bra, hvis du ikke klarer å overklokke prosessoren. Dog kan det være kjekt å vite hvilken stepping det er hvis den går så langt at det blir aktuelt å skryte litt på forumet :wink: DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå