Gothminister Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hva syns dere om at jens stoltenberg nå offisielt har sluttet i politikken og forlatt landet til fordel for jobb i nato? Det er jo det vi alle har ventet på. De store pampene i AP får stort sett fete stillinger, når de endelig går av her i Norge. Det er jo derfor AP er så gode til å drite i eget land, mens de pumper ut milliarder til alle andre «gode» formål rundt om i verden. På den måten skaffer de seg et navn. Fru Brundtland er jo muligens den mest kjente i nyere tid. Men det var flere før henne. Gro brundtland? Gro Harlem Brundtland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hva syns dere om at jens stoltenberg nå offisielt har sluttet i politikken og forlatt landet til fordel for jobb i nato? Det er jo det vi alle har ventet på. De store pampene i AP får stort sett fete stillinger, når de endelig går av her i Norge. Det er jo derfor AP er så gode til å drite i eget land, mens de pumper ut milliarder til alle andre «gode» formål rundt om i verden. På den måten skaffer de seg et navn. Fru Brundtland er jo muligens den mest kjente i nyere tid. Men det var flere før henne. Gro brundtland? Gro Harlem Brundtland Er ikke hun en legende da? Hva syns dere om at jens stoltenberg nå offisielt har sluttet i politikken og forlatt landet til fordel for jobb i nato? Det er jo det vi alle har ventet på. De store pampene i AP får stort sett fete stillinger, når de endelig går av her i Norge. Det er jo derfor AP er så gode til å drite i eget land, mens de pumper ut milliarder til alle andre «gode» formål rundt om i verden. På den måten skaffer de seg et navn. Fru Brundtland er jo muligens den mest kjente i nyere tid. Men det var flere før henne. Gro brundtland? Er du utlending? Han sikter til Gro Harlem Brundtland. Hvorfor spør du om noe slikt? jeg er så norsk som det går an å bli... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor spør du om noe slikt? jeg er så norsk som det går an å bli... Da forutsetter jeg at du har vært norsk statsborgere hele ditt liv. Jeg spør på grunn av de andre gangene du har kommentert mine innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor spør du om noe slikt? jeg er så norsk som det går an å bli... Da forutsetter jeg at du har vært norsk statsborgere hele ditt liv. Jeg spør på grunn av de andre gangene du har kommentert mine innlegg. Ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor kaller du deg Harvey Ryan? Jeg hadde aldri brukt nicket kgun om jeg begynte min nettaktivitet i dag. kgun er en forkortelse for Kjell Gunnar, men det drukner på grunn av kgun9. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor kaller du deg Harvey Ryan? Jeg hadde aldri brukt nicket kgun om jeg begynte min nettaktivitet i dag. kgun er en forkortelse for Kjell Gunnar, men det drukner på grunn av kgun9. Fordi jeg prøvde raskt å komme på et nytt bruker navn og siden mitt forrige profil bilde var av en home and away karakter tenkte jeg det skulle bli motsatt denne gangen og av alle navna jeg kom på nå utenom det ene så var det det jeg syns som var kulest, jeg syns harvey ryan er et fint navn Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Harvey Ryan er et kult navn. Men at du har bakgrunn fra en annen kultur kan du ikke skjule. Folk som har vokst opp i Norge og ikke kjenner til helt sentrale emner i norsk språk, kultur og samfunnsliv, er rett og slett dumme i ordets rette forstand. Du passer ikke helt i den kategorien. Hvorfor vil du skjule din bakgrunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå