Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Hva syns dere om at jens stoltenberg nå offisielt har sluttet i politikken og forlatt landet til fordel for jobb i nato? Endret 15. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Han slutta først offisielt i politikken i dag, når han hadde farvell tale. Jeg syns det er trist, ingen har noen gang gjort en så god jobb som han. Jens er enestående og uerstattbart /: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hva syns dere om at jens stoltenberg nå offisielt har sluttet i politikken og forlatt landet til fordel for jobb i utlandet? Han er nok en politiker i Norge som sitter dype spor. Han er en politiker som har samlet et folk i sorg, og som har kjempet for arbeiderbevegelsen. Håper han gjør en like god jobb som Nato leder, selv om jeg vil se den organisasjonens bortgang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hva syns dere om at jens stoltenberg nå offisielt har sluttet i politikken og forlatt landet til fordel for jobb i utlandet? Han er nok en politiker i Norge som sitter dype spor. Han er en politiker som har samlet et folk i sorg, og som har kjempet for arbeiderbevegelsen. Håper han gjør en like god jobb som Nato leder, selv om jeg vil se den organisasjonens bortgang. Hvorfor vil du se nato forsvinne? Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg syntes i utgangspunktet det var bra fordi Jens var en veldig flink politiker som fikk mange velgere. Men Steink Kåre Kristiansen sa på TV2 at Jonas Gahr Støre vil være et bedre alternativ for AP valgkampen i 2017 enn det Jens ville vært. Jeg trodde ikke det i utgangspunktet. Så det spiller vel ikke så stor rolle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Hvorfor vil du se nato forsvinne? Fordi det er en organisasjon som ikke har noe å gjøre i etter kalde krigstiden. Det er en organisasjon som bør fjernes, og det bør heller lages en allianse basert på Skandinavia, og resten av Europa. Jonas var det beste valget etter min mening til ny leder. Endret 14. juni 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Støre er en flink kar. Er ikke noe fan av AP-politikk generelt, men både Stoltenberg og Støre er politikere jeg har respekt for. Jeg har ingen formening om at Stoltenberg slutter som partileder. Han gjør en god jobb ellers. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hvorfor vil du se nato forsvinne? Fordi det er en organisasjon som ikke har noe å gjøre i etter kalde krigstiden. Det er en organisasjon som bør fjernes, og det bør heller lages en allianse basert på Skandinavia, og resten av Europa. Jonas var det beste valget etter min mening til ny leder. Hvorfor vil du se nato forsvinne? Fordi det er en organisasjon som ikke har noe å gjøre i etter kalde krigstiden. Det er en organisasjon som bør fjernes, og det bør heller lages en allianse basert på Skandinavia, og resten av Europa. Jonas var det beste valget etter min mening til ny leder. Det er jeg helt enig i, også så er jo dem ganske like med, litt utseende messig og alder messig Gjør ikke nato veldig mye bra for verden? Støre er en flink kar. Er ikke noe fan av AP-politikk generelt, men både Stoltenberg og Støre er politikere jeg har respekt for. Jeg har ingen formening om at Stoltenberg slutter som partileder. Han gjør en god jobb ellers. Han har ihvertfall stått for et par morsomme overskrifter hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Han slutta først offisielt i politikken i dag, når han hadde farvell tale. Jeg syns det er trist, ingen har noen gang gjort en så god jobb som han. Jens er enestående og uerstattbart /: Som arbeiderparti medlem med samme utdannelse som Stoltenberg er jeg uenig. Ingen er uerstattelig. Det kan endog tenkes at Støre kan gjøre en bedre jobb. Støre er etter mitt syn mindre akademisk enn Stoltenberg. Relatert tråd med lenke til det ekstraordinære landsmøtet: Støre innstilt som ny leder i Arbeiderpartiet Endret 15. juni 2014 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Hvorfor vil du se nato forsvinne? Fordi det er en organisasjon som ikke har noe å gjøre i etter kalde krigstiden. Det er en organisasjon som bør fjernes, og det bør heller lages en allianse basert på Skandinavia, og resten av Europa. Jonas var det beste valget etter min mening til ny leder. Jeg har alltid vært erklært motstander av at Norge skal bli medlem av EU så lenge EU er en tollunion og ikke et føderasjons prosjekt der også Russland og Tyrkia bør være naturlige medlemmer. Jeg begynner også å bli litt skeptisk til Nato. Jeg er personlig imot at Nato skal opptre som verdens politi. Krisen i Øst Ukraina ser jeg på som en krise mellom EU og Ukraina på den ene siden og Russland på den andre siden. Norge bør ikke bli et ekko av EU i den konflikten. En Skandinavisk forsvarsallianse er vel utenkelig i 2014, men det kunne vært et alternativ til Nato. Men slik jeg ser det er det i 2014 ikke noe alternativ til Nato. Norge er et lite land i en stor kynisk verden. Endret 15. juni 2014 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Det er nok lenge til vi får en statsminister som sitter i 8 år, slik som Stoltenberg gjorde. Han er en bauta i norsk politikk. Han får helt fortjent både ros og ris. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Mest rart, jeg er født i '94, så han har "alltid" vært statsminister for meg, husker noe om Bondevik, men det føles ikke helt ekte at noen andre enn Stoltenberg er statsminister for meg. Er ikke noen kjempefan av mannen, virker mest som en pratmaker, men det er vel jobben hans. Er ikke trist, men føles rart for meg. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Endelig er han ferdig i norsk politikk 4 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Til å ha vært statsminister så lenge, så har ikke Stoltenberg satt dype spor etter seg i samfunnet. De store og gode visjonene har manglet. Det jeg vil huske er mennesket Jens Stoltenberg. Jeg tror forresten at han kan komme tilbake som statsministerkandidat om noen år. NATO-jobben kan han ha i maksimalt fem år. Etter det er det enten andre internasjonale oppgaver som venter, eller å vende hjem. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Til å ha vært statsminister så lenge, så har ikke Stoltenberg satt dype spor etter seg i samfunnet. De store og gode visjonene har manglet. Det jeg vil huske er mennesket Jens Stoltenberg. Jeg tror forresten at han kan komme tilbake som statsministerkandidat om noen år. NATO-jobben kan han ha i maksimalt fem år. Etter det er det enten andre internasjonale oppgaver som venter, eller å vende hjem. Hvordan har han ikke gjort det? Hvorfor kan han bare ha jobben i 5 år? Jeg tviler på han bare kommer tilbake og tar tilbake jobben fra støre og kaster han ut av lederstolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Til å ha vært statsminister så lenge, så har ikke Stoltenberg satt dype spor etter seg i samfunnet. De store og gode visjonene har manglet. Det jeg vil huske er mennesket Jens Stoltenberg. Jeg tror forresten at han kan komme tilbake som statsministerkandidat om noen år. NATO-jobben kan han ha i maksimalt fem år. Etter det er det enten andre internasjonale oppgaver som venter, eller å vende hjem. Hvordan har han ikke gjort det? Hvorfor kan han bare ha jobben i 5 år? Jeg tviler på han bare kommer tilbake og tar tilbake jobben fra støre og kaster han ut av lederstolen Åtte år er kanskje nok. En amerikansk president sitter i 8 år. Støre kan ha nye ideer og han starte med blanke ark. Stoltenberg fikk til betydelige ting som full barnehagedekning og en avtale med russerne om delelinjen i Barentshavet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Til å ha vært statsminister så lenge, så har ikke Stoltenberg satt dype spor etter seg i samfunnet. De store og gode visjonene har manglet. Det jeg vil huske er mennesket Jens Stoltenberg. Jeg tror forresten at han kan komme tilbake som statsministerkandidat om noen år. NATO-jobben kan han ha i maksimalt fem år. Etter det er det enten andre internasjonale oppgaver som venter, eller å vende hjem. Hvordan har han ikke gjort det? Hvorfor kan han bare ha jobben i 5 år? Jeg tviler på han bare kommer tilbake og tar tilbake jobben fra støre og kaster han ut av lederstolen Åtte år er kanskje nok. En amerikansk president sitter i 8 år. Støre kan ha nye ideer og han starte med blanke ark. Stoltenberg fikk til betydelige ting som full barnehagedekning og en avtale med russerne om delelinjen i Barentshavet. Jeg lurer på hvorfor amerikanske presidenter bare kan sitte i 8 år egentlig? I egypt så satt jo gadaffi i over 40 år! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg lurer på hvorfor amerikanske presidenter bare kan sitte i 8 år egentlig? I egypt så satt jo gadaffi i over 40 år! Jens Stoltenberg var også statsminister fra 2000–2001 og 2005–2013. , Lenke til kommentar
Pop Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg lurer på hvorfor amerikanske presidenter bare kan sitte i 8 år egentlig? I egypt så satt jo gadaffi i over 40 år! Egypt? Ghadaffi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå