Furyon Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg blir snart 18 år, og har vært så heldig å fått en BMW 520i 93" hos faren min. Jeg starter som elektrikerlærling etter sommerferien, og har derfor muligheten til å betale forsikringen selv, men er det så lurt? På meg selv vil det koste ca 10.000,- i året, og på faren min så vil det koste ca 4-5k i året. Men det har seg sånn at han kan enten betale hele forskringen selv (om det står på han), eller han kan betale halvparten av min forsikring. Så jeg blir å ende opp med å betale ca 500-600kr i mnd i forsikring, men jeg får jo også bygd opp bonus som hjelper meg senere. Alle vennene mine har tenkt å sette forsikringen sin på foreldrene demmes, men jeg synes det er lurt å sette den på seg selv, hvis man har råd. Så hva er egentlig lurest? Å ha forsikringen på seg selv, eller å ha den på foreldrene. Da tenker jeg økonomisk lurt både nå, og i fremtiden. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Start selv. Sjekk ut gjensidige sin turistforening-rabatt. I tillegg kan du bytte forsikringselskap ved 181 dag og oppnå 10 % bonusopprykk. Da er du oppe på 75 % på null komma niks.. 1 Lenke til kommentar
Furyon Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 Har ikke det vært mye snakk om gjensidige i det siste, at de har prøvd å lure seg unna forsikringssaker, osv. Mener å huske at dem har vært en del i media. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå