stranden Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei.. noen anbefalinger eller? har tenkt å kjøpe Audigy2 ZE (det nye) har tenkt på Megaworks 5.1 å slikt.. men kanskje for dyrt bør jeg ha 4.1 eller 5.1? eller bør jeg gå for 7.1 ? tenkte på et Altec Lansing 4.1 (en del futt i, of billig nok) eller Altec 5.1 av en sort.. alle anbefalinger er gladlig motatt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Bruker du dei til musikk? Spilling, der du veit du vil plassere høgtalaren dine som et 4.1/5.1/6.1/7.1 system vist det blir ka du kjøper? Det er f eks lite vits i å kjøpe et 5.1 system og plassere alle høgtalarane foran deg fordi du ikkje har noken smart plass å ha dei bak deg... Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 om du har plass, og lydkort som støtter en hel masse kanaler (Audigy har det), så kan du sikkert godt kjøpe 7.1, men jeg tror forskjellen fra 5.1 til 7.1 er ganske liten i praksis, så det er opp til deg om du vil betale mer for flere kanaler, eller får dårligere lyd pr. kanal til samme pris... Som Arve87 sier, så er det liten vits å kjøpe 5.1 system om alle høyttalerne blir stående forran deg. Da er det bedre med et 2.1 system til samme prisen. Creative sine høyttaler set er ganske bra for tiden, mye takket være at Cambridge Sound Works produserer de for dem. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Bruker de til å høre mp3 og spilling.. vil egentlig ha fin lyd.. ikke "skitten" lyd tror nesten alt vil være en forbedring.. har 2 små høytalere på 4 watt vær nå. men spiller en god del ja, tenkte på de nye 6.1 av logitec X set, men hvordan er lyden og musikkopplevelsen på de? ja.. skal plassere de riktig selvfølgelig Lenke til kommentar
stranden Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 En av disse (litt mange da ) Altec 4.1 Hercules(vet ikke hvordan de er) Et lovende Logitec? kanskje jeg bør ha THX sertifiserte høytalere? skal vertfall ha sourround, grunnet kjøp er jo for å få en bedre film og spilleopplevelse men lyden bør jo også være bra Har ikke så my peiling på høytalere å slikt, derfor jeg spør dere :wink: Lenke til kommentar
bambam Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Dette skal være et meget bra sett fra Logitech. Jeg har hørt disse, og det er en imponerende lyd.[/url] Lenke til kommentar
stranden Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 ja,.. de så fine ut bambam! men er det ikke best med 5.1 høytalere? synes disse så lovende ut: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=4&GrpID=4&s=pl de så ganske greie ut, kraftige også! noen som har testet de?`eller har erfaringer? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ja,.. de så fine ut bambam! men er det ikke best med 5.1 høytalere? synes disse så lovende ut: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=4&GrpID=4&s=pl de så ganske greie ut, kraftige også! noen som har testet de?`eller har erfaringer? Best og best, kommer vel an på det. Men til film og spill er det kansje bedre med 5.1 en 4.1 ja(hvis man har lydkort som støtter dette fullt ut). Jeg har desverre ikke sett/hørt/erfart noe om de settet du viser til. Men de har ikke THX, som de jeg viser til. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 jo faktisk bambam. sjekket dette. eheehe se nå HER Se på det bildet med Z-5300. på pakken står det THX og HER se på under spesifikasjon, der står det THX vertifisert: JA velvel. er ikke her for å krangle. jeg har bestemt meg for de 5.1 høytalerne. de kan ikke ha så dårlig lyd at de taper mot de jeg har nå. 2 stykk på 5 watt fra 1995. skal spille mye også, så derfor velger jeg 5.1. jeg skal også ha Audigy2 ZS. takk for alle svar. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 jo faktisk bambam. sjekket dette. eheehe se nå HER Se på det bildet med Z-5300. på pakken står det THX og HER se på under spesifikasjon, der står det THX vertifisert: JA velvel. er ikke her for å krangle. jeg har bestemt meg for de 5.1 høytalerne. de kan ikke ha så dårlig lyd at de taper mot de jeg har nå. 2 stykk på 5 watt fra 1995. skal spille mye også, så derfor velger jeg 5.1. jeg skal også ha Audigy2 ZS. takk for alle svar. Ser dette Lykke til :wink: Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 7.1 sett mangler dessuten støtte for en del lyd funksjoner. Lenke til kommentar
leffa Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 klipsch promedia 5.1 vist du ikkje er so nøyen på ka de koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå