tmx Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som vet om (gratis, om mulig) software for å hente ut programvareinfo fra en rekke PCer (Win9x, Windows 2000 og XP) via nettverket? Hadde sett for meg en liten klient som lå på maskinene hvor man kunne kjøre queries fra et sentralt sted for så å holde rede på installert programvare, versjoner etc. etc. På forhånd takk Lenke til kommentar
tness Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg bruker et program som heter Languard, der du kan scanne gjennom IP adresser. Får vite en del info om maskinene som er på de forskjellige IP adressene. Husker ikke hvor jeg lasta det ned. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg bruker et program som heter Languard, der du kan scanne gjennom IP adresser. Får vite en del info om maskinene som er på de forskjellige IP adressene. Husker ikke hvor jeg lasta det ned. www.downloads.com det heter languard network security scanner Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som vet om (gratis, om mulig) software for å hente ut programvareinfo fra en rekke PCer (Win9x, Windows 2000 og XP) via nettverket? Hadde sett for meg en liten klient som lå på maskinene hvor man kunne kjøre queries fra et sentralt sted for så å holde rede på installert programvare, versjoner etc. etc. På forhånd takk Mener å ha sett et program som lar deg ta screendumps en gang i minuttet fra klientmaskiner, se alle filer, se alt av tastetrykk og besøkte websider. Storebror ser deg! :o Lenke til kommentar
chma Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som vet om (gratis, om mulig) software for å hente ut programvareinfo fra en rekke PCer (Win9x, Windows 2000 og XP) via nettverket? Hadde sett for meg en liten klient som lå på maskinene hvor man kunne kjøre queries fra et sentralt sted for så å holde rede på installert programvare, versjoner etc. etc. På forhånd takk Mener å ha sett et program som lar deg ta screendumps en gang i minuttet fra klientmaskiner, se alle filer, se alt av tastetrykk og besøkte websider. Storebror ser deg! :o netop school kan delvis, men kun delvis brukes til dette. Ikke så omfattende som det du ser etter, men man kan overta styringen, låse, etc. maskinene til elevene Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som vet om (gratis, om mulig) software for å hente ut programvareinfo fra en rekke PCer (Win9x, Windows 2000 og XP) via nettverket? Hadde sett for meg en liten klient som lå på maskinene hvor man kunne kjøre queries fra et sentralt sted for så å holde rede på installert programvare, versjoner etc. etc. På forhånd takk Mener å ha sett et program som lar deg ta screendumps en gang i minuttet fra klientmaskiner, se alle filer, se alt av tastetrykk og besøkte websider. Storebror ser deg! :o netop school kan delvis, men kun delvis brukes til dette. Ikke så omfattende som det du ser etter, men man kan overta styringen, låse, etc. maskinene til elevene Languard network security scanner kan cracke Win98-passord, skru av maskiner via nettverk, og bedrive brute-forcing av NT, 2000 og XP-passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå