hean Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Noen som har tips til spill til en Playstation 4 til en som liker Super Mario, Worms, Tetris, etc. Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 Brummet opp en tur på Elkjøp Tiller og spurte om litt tips... ble "Child Of Light" fordi det var billig (og har fått ok omtale) og "Injustice" fordi det blir omtalt som ett slossespill. Ikke at jeg "liker" slossing men slike spill er ofte enkle og underholdende. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hva syns du om child of light da? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Har du kikket på Infamous? Ikke det at det passer til de spillene du nevnte, men personlig synes jeg det er det klart beste spillet ute nå. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Har du kikket på Infamous? Ikke det at det passer til de spillene du nevnte, men personlig synes jeg det er det klart beste spillet ute nå. Takker for tips, skal sjekke dette senere... Hva syns du om child of light da? Skulle prøve dette i dag, registrerte Reedem koder og installerte spillet..... men hvor faan finner jeg det? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Sliter med å finne spillet eller der du taster koden? Koden legges inn under redeem codes i PS Store. Spillet lastes ned ved å trykke på Download på PS Store. Så skal den ligge under Downloads på PS4 og til slutt på linja over spill etter å ha blitt installert. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Det er 2 koder, begge er ferdig tastet og installert (står "installed" på spillet).... når jeg går på view downloads står det "no contents was found" Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hmmm. Og den ligger ikke i linja med spill? Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Nei, ligger heller ikke under Games... skal prøve å skrive inn kodene på nytt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ah. Du er fortsatt inne i Playstation store? Trykk PS-knappen så skal den ligge på linja med spillene som er installert på maskina. Altså denne linja: http://d8wuu9msfgurd.cloudfront.net/production/polygon-ps4-review/images/ps4/os/game-screen-ff512e0e.jpg Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Hehe, nei... den gjør nok ikke det, hadde sett den der ja Skjønner ingen ting!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Hmmm, under varslinger --> nedlastinger ser jeg siste nedlastinger. Siste nedlasting er UFC demo, 11 minuter siden.... Injustice, oppdateringsfil, 41 minutter siden. På denne listen er også Child of Light men her står det ikke når det er lastet ned... er det ikke lastet da? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ser ikke sånn ut da nei. Da skal den ligge under view Downloads på PS Store. Evt gå på siden til spillet på PS Store og se om kjøp knappen er endret til Download. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Når jeg søker opp spillene på PS Store så er de listet som Purchased, når jeg går inn på de er de merket som installed. Får ikke gjort noe på denne mer på denne siden... altså ikke noe nedlastningsknapp. Endret 17. juni 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Merkelig. Prøvd å skru av og på konsollen? Evt logget deg av og på PSN? Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Hei igjen... prøvde det samme kvelden, virket ikke så jeg la meg. Setter nok dette på vent 1-2 uker da jeg har andre ting å gjøre å andre spill å spille uten å irritere meg for ting som ikke fungerer. Er uansett veldig takknemlig for den hjelpen du har gitt meg til nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå