kensyv Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Nettopp satt inn ny prossesorvifte og skulle skru på pc'n... men fikk ikke no signal til skjermen.. det med prosessorvifta kan jo umulig ha noe med dette og gjøre.. Altså, pc som skrur seg på uten problemer men ikke noe skjermbilde, bare hvilemodus... Anyone? Lenke til kommentar
Kark Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hmm, høres ikke ut som noe fx 5600 problem som du har som topic. Hvis det eneste du har gjort er å bytte cpu kjøler tipper jeg du har fått noe kjøle pasta klint på feil sted på cpu,ta av kjøler,vask cpu med egnet middel,husker ikke i farta hva det heter men er det ren sprit eller no elektro cleaner så duger det,eller søk i forumet,selv har jeg også brukt min kjærestes parfyme i et knipetak. få alt på cpu rent og et tynt lag på kjærnen med feks artic silver og sett kjøleren pent og forsiktig på så tenker jeg den starter. Det andre jeg tenker på er statisk elektrisitet men det er du vel forsiktig med når du jobber med data vel? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Isopropanol er fint, men jeg har også brukt noe som heter akasa TIM-clean, som er et sitrusbasert rensemiddel som er beregnet på sølvbasert goop. Funker fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå