Homealone Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg fikk pakken fra Microplex i dag. Den inneholdt som bestilt to 90cm runde ide kabler. Kabinett-tempen falt ca 10 grader og cpuen ca 5 grader!!!! Chieftec Fulltower 5*80 mm vifter 1*92mm vifte 1*120mm vifte 1*40mm vifte XP1600+ Epox 8kha+ Sondblaster live! value Geforce Pro DDR 256 DDR Ram Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 good...akkurat bestillt, men ikke floppy'en, får modifisere den manuelt:] Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Lag dine egne... jeg gjore det... Funka som ****. Litt "pøte-arbeid" på ata66-kabler da, men har man en passe sløv kniv, og bra med tid så går det bra... ata33/floppy-kabler er døds-lett da... Bruk en passe sløv kniv (jeg brukte en "biff-kniv") og sjær med ca 8 pinners mellomrom. Ikke sjær helt gjennom, men sjær nedover slik at plasten blir svekka. Så på et sted så går du over et par-tre ganger, slik at det kommer helt gjennom, også river du resten, men pass som sagt på at plasten er ganske svekka (spesielt med aluminiums-kabler, dem tåler mindre enn kobber (som er vesentlig stivere)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå