AnonymDiskusjon Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Møtte en hyggelig og grei gutt på byen og ble med han hjem. Endte opp med å ha sex, og stemningen var jo relativt god den. Dro grytidlig på morgenen fra han. Så.. ringte han meg etter jeg hadde dratt fordi han ville forklare veien til bussholderplassen, i og med jeg aldri har vært der før. Så sa han at jeg skulle sende han melding når jeg kom hjem. Så når jeg kom hjem, tekstet vi litt frem og tilbake før begge sovnet. Hva betyr det? Er han interessert eller..? Anonymous poster hash: a55c9...f5c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 Ja, virker da slik? Så bra da? Tenkte det kanskje bare var en høfligshetsfrase fra hans side, men jeg vet jo ikke. Glemte også BH og sokker hos han da jeg dro. Er ikke det veldig pinlig? Heldigvis lo vi det bare bort på telefonen. Anonymous poster hash: a55c9...f5c Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Se hva som skjer videre. Det er jo bra at du glemte noe hos han. Blir jo en bra unnskyldning for å treffes igjen :-) Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg glemte stringen hos en dude jeg knulla en helg, da jeg kom tilbake for å hente den glemte jeg den igjen og nå tror jeg den fortsatt ligger hos faren hans ja. Artig når faren kommer hjem og det ligger en string på gulvet da... fortsatte å knulle duden i mange måneder, men det var kun sexbasert. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 så forbanna typisk det, *øredobber på nattbordet* *glemte dem* liksom..... ikke glem av ting med vilje, hvis jeg vil knulle dere igjen så gjør jeg det, uansett om det ligger en truse igjen her eller ikke... Anonymous poster hash: fff6c...7f1 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg glemte stringen hos en dude jeg knulla en helg, da jeg kom tilbake for å hente den glemte jeg den igjen og nå tror jeg den fortsatt ligger hos faren hans ja. Artig når faren kommer hjem og det ligger en string på gulvet da... fortsatte å knulle duden i mange måneder, men det var kun sexbasert. Var det da han fikk seg en ny dame? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Var det da han fikk seg en ny dame? Nå er du bare slem. Vennligst fortsett. Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Fyren jeg omtaler her ligger jeg til din opplysning fortsatt med, HR. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Var det da han fikk seg en ny dame? Nå er du bare slem. Vennligst fortsett. Var ikke min intensjon, hun har nevnt hun hadde en mann som hun slo opp med så anntok det var han Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Var ikke min intensjon, hun har nevnt hun hadde en mann som hun slo opp med så anntok det var han Nja, det virker jo som to litt forskjellige situasjoner. Her var det bare sex, visstnok, mens i den andre greia så var de sammen. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 TS HER - oppdatering møtte jeg han i går kveld og sov over. Hadde sex. Etter sex og litt filmtitting og pjatting, var kl blitt 3-5… på natten og suuultne. Så da kjørte vi likegodt ut til en bensinstasjonsammen for å kjøpe pizza, haha! (Begge har litt fucka døgnrytme i ferien ) og på veien, plukket han opp sin aller beste kompis fordi han skulle hjem fra byen, så jeg fikk hilst på han også! Det må vel være et bra tegn? Han fortsatte å holde rundt meg etter sexen, og vi sovnet til slutt inntil hverandre. Anonymous poster hash: a55c9...f5c Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Nei, så søtt - jeg hadde bare spurt rett ut om han ville noe mer enn å knulle. Men er du beskyttet? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Nei, så søtt - jeg hadde bare spurt rett ut om han ville noe mer enn å knulle. Men er du beskyttet? Hahaha, ja. En skikkelig sommerflørt, altså. !! går på ppiller.. Anonymous poster hash: a55c9...f5c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå