corky Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skal bestille det innkommende kabinettet fra Raidmax på www.microplex.no Jeg er litt usikker på plasseringen av viftene i dette kabinettet. Med tanke på best mulig kjøling og trykket som oppstår pga. viftene... Har PSU med to vifter. Jeg har selv tenkt det slik: 1 vifte i sidedør som blåser inn på skjermkort(overklokket r9800pro) 2 vifter som blåser ut bak på kabinettet + PSU. 1 vifte som blåser inn i front. Ser dette ok ut? Eller bør jeg ha 2 vifter som blåser inn i front og 1 bak på kabinettet? Eller bør jeg ha 2 vifter som blåser inn i front og 2 bak på kabinettet? Vifta i sidedøra tror jeg er et must siden jeg skal overklokke r9800pro som sikkert blir hett Kan eller si at jeg har 2 harddisker og P4 2.4GHz(ikke overklokket enda) Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 høres greit du dette :-) Lenke til kommentar
deereman83 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Heisan Bra dette men litt forandringer vil jeg gjerne gjort... Først å fremst ville jeg ikke hat en vifte som blåser inn fra sidedøren, da dette trekker inn støv, å dette legger seg på cpu, gpu å på kretser ol. de beste ville vert å hatt den på sia til å blåse ut, å hatt en liten vifte til å blåse rett på skjermkortet innenifra.. De beste hadde jo vert å gjøre sånn som meg å bestille Zalman skjermkortkjøler (fås på www.globalcool.no) + den optionale viften til zalman.. Da vill ikke kjøling av skjermkortet ditt lenger være noe problem;) Framme ville jeg hatt 1-2 vifter, men filter her er absolutt til nytte! ved å legge en 60-80mm vifte oppå harddiskene får du luftsirkulasjon som får varmen til å drive vekk! Lykke til, spørsmål, kontakt meg på MSN eller mail... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå