Darkrai Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Har du prøvd å kjøre oppstart uten alle windows komponentene? Det kan være matnyttig for å se om det kan være en krasj mellom en av de og noe 3'dje parts software. Jeg satt opp en maskin med et Gigabyte hovedkort hvor det var et program fra Gigabyte som var skyld i at maskinen krasja, det viste seg at det krasjet med WIndows egen hardwareovervåkningstjeneste. vetkje om du har vert borti P8Z68 Deluxe Gen3 før, men det fungerer som en laptop, Intel HD Grahpics med AMD/Nvidia, får å spare strøm når du ikkje spiller, skrudde av igpu i biosen, så tviler det er noe krangel der, har bare vanlig hdd i pcen nå, får ssd i morgen, har tenkt å prøva nye formatering med den å sjå koss det går, holder deg oppdatert med hvordan det går, satser på det beste Endret 16. juni 2014 av Darkrai Lenke til kommentar
Darkrai Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Asus GPU Tweak f.e. hvorfor oc programware? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Har lest om folk som har hatt problemer med det. Derfor jeg anbefalte rene drivere fra nvidia sine hjemmesider (Custom Install uten for mye dilldall). Lenke til kommentar
Darkrai Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Har lest om folk som har hatt problemer med det. Derfor jeg anbefalte rene drivere fra nvidia sine hjemmesider (Custom Install uten for mye dilldall). kjører alltid custom, bruker jo ikkje alt det andre som: nvidia experience, 3d vision, hd audio osv Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 prøvde å skru av initiate igpu, men det hjalp ikkje , har prøvd å fixa dette problemet i 4 tima nå, ingen ting som fungerer, det virket fint før formatering, men siden windowsen var 3 år gammel, med masse virus, så ville eg formatere :/ Hehe..Skjønner at jeg har mistet grepet , men gi meg et tips om hvor du kaster den saken.... . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå