andesam Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg klarer å rippe en dvd, men da sitter jeg bare igjen med noen filer som jeg ikke kan spille(ikke som jeg klarer å spille hvertfall). Hvordan kan jeg konvertere disse filene til en mpeg, avi ect. fil? Må jeg ha noen spessielle programmer? Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 http://www.dvdrhelp.com/ Hjelp til det meste Bukks Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 www.doom9.org Dette er den beste siden som omhandler DVD-> DivXSVCDVCD osv. PS: Bruk FlaskMpeg til og gjøre den om til en AVI fil. Det bruker jeg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 gordian knot på www.doom9.org er utrolig god og gratis løsning jeg bruker selv, anbefalles, se under guides Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 DvdX er et veldig enkelt program til vcd, svcd og divx. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jepp. DVDRHelp.com og Doom9.org har svarene du leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå