Zeph Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Eg har eit Logitech Desktop OPtical tastatur med mediaknapper øverst (playpause, stop, next, previous, volume) De funker bra, men problemet er at de funker til feil program. Eg har skaffet meg iTunes som er det beste programmet for media-avspilling (imo), men eg kan ikkje bruke de knappene på iTunes. Er det noken program eller innstillinger som gjer det mulig å bruke de funksjonene til å kontrollere iTunes? Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 har nettopp sjekka det med et tastatur her, men finner ikke noe sted som man kan endre akkurat det nei. jeg har et annet type tastatur og den tror jeg er autokonfiguert slik at det funker i de fleste programmer. Lenke til kommentar
MeReo Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Først vil bare si at jeg lasta ned iTunes for første gang i går, må si jeg likte det veldig godt. Men tilbake til saken, jeg har eit logitech Elite keyboard med sånn play, volume, next track osv knappar på... De knappene har aldri virket uten å instalere logitech software. Med unntakt av mute og volumet da...Til min store overaskelse så virka alt sammen me iTunes Når jeg tenker meg om så hjelper kanskje ikke dette deg så mye men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå