güner Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvorfor er det slik, trodde jeg ville få hele disken ledig da. Hva består de 65 mb av ? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Når du formaterer kan det danne seg primer disk og lokal disk. 65mb er sikkert primer disken. Kanskje. Dersom du formaterte ein heil disk. Lenke til kommentar
güner Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Det står bare at den er healthy..? Det er ikke disken som OS'et ligger på. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hva slags OS kjører du? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg vet ikke hva de 65mb er for noe ,men det må ha noe med filsystemet ,men jeg vet at det er 100% normalt og dermed gidder jeg ikke og bryr meg med det. Men hvis du vil teste disken bruker du bare Drive fitness vetu Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Partisjonerte du den som primary? Velger du logical får du av en eller annen grunn ikke utnyttet all plassen. Vet ikke om dette er så mye som 65 MB, men... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det står bare at den er healthy..? Det er ikke disken som OS'et ligger på. Det er ok. men disken må ha primer del og ein lokal del. Eller kanskje bare ein primer del. Det siste er eg ikkje heilt sikker på. Har du partition magic eller formaterer du med windows? Med partition magic hadde du sett om eg er på rett vei. Kan sikkert vere mykje anna som skaper irritasjon for deg. Men 65 mb av 80 Gb, er no ikkje så mykje du taper på det. Men sånne ting er irriterende. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Høres ut som om du har formatert harddisken med NTFS som filsystem. Da bruker disken en del til filsystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå