kalleklovn12 Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg klarte å tvinge pcen til å bruke igpu. YEY! Nå kom jeg inn. Flasher nå!!! HÅPER det har gått bra.. MANGE TAKK Hareide. Made my day! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 Da virker det igjen. Måtte koble til integrert, flashe bios, koble fra integrarte og Voila! Mange takk. Lenke til kommentar
Hareide Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Godt å høre! Ble litt nysgjerrig om hva som måtte til. Var det en bortgjemt setting i BIOS? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Det som måtte til var at jeg måtte få inn begge gpuene og da tvinge pcen til å kjøre gpuen i prosessoren. Det fikk jeg til etter mye om og men. Da måtte jeg flashe gpuene, gikk fint. Deretter måtte jeg inn i Bios igjen og disable igpu. Alt er nå ok. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Fint at du har klart å løse problemet, men gud jeg ville aldri prøvd å flashe en GPU kort, gross, jeg hadde pissa på meg. Men hvorfor gjorde du det i utgangspunktet? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Fint at du har klart å løse problemet, men gud jeg ville aldri prøvd å flashe en GPU kort, gross, jeg hadde pissa på meg. Men hvorfor gjorde du det i utgangspunktet? Jeg hadde allerede flashet bios, så jeg hadde 1.212v. Kunne øke i gpu-tweaker til 1.325 eller lignende, så jeg måtte jo prøve. Det gikk ikke bra! Flashet derfor tilbake til 1.212v og nå funker alt veldig fint igjen. Moro å utforske litt på egen hånd. Nå vet jeg jeg gjør neste gang hvis noe lignende skjer. Veldig grei erfaring Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Fint at du har klart å løse problemet, men gud jeg ville aldri prøvd å flashe en GPU kort, gross, jeg hadde pissa på meg. Men hvorfor gjorde du det i utgangspunktet? Jeg hadde allerede flashet bios, så jeg hadde 1.212v. Kunne øke i gpu-tweaker til 1.325 eller lignende, så jeg måtte jo prøve. Det gikk ikke bra! Flashet derfor tilbake til 1.212v og nå funker alt veldig fint igjen. Moro å utforske litt på egen hånd. Nå vet jeg jeg gjør neste gang hvis noe lignende skjer. Veldig grei erfaring Klart det, har man vært borti dette en gang og klart det, så vil du ikke bli redd for å prøve igjen.Verre med de som aldri har vært borti dette (inkludert meg), så jeg tør ikke hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå