surfturf Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Siemens SL55 Samsung S300 SE Z200 Samsung E100 Samsung E700 Panasonic X70 Hvilken "ser" best ut? Designmobilen 2003, hvilken er det av alle pä markedet? Lenke til kommentar
cegeland Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Litt vanskelig å få no fasitsvar på det da ettersom alle har forskjellig smak: Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Litt vanskelig å få no fasitsvar på det da ettersom alle har forskjellig smak: det er jo selvsagt det jeg er ute etter da Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 E700 og Z200. Syns begge ser utrolig heftig ut! Lenke til kommentar
Mobilfreak Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Samsung E700 er en nydelig telefon, bruker en selv nå. Topp clamshell telefon uten antenne. Z200 er uaktuell for meg så lenge den ikke har MMS. Tror også den vil være det for operatørene i Norge. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 synes e700 er den lekreste.... sl55 ser ut som en forvokst mobil, faktisk litt klumpete... z200 har ikke funksjonaliteten som trengs idag men er også lekker.. Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Holder en knapp på E700. Synd den mangler Bluetooth. Og begriper ikke hvorfor Samsung lager en så fin telefon uten e-post klient. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 jeg er så glad jeg "fant" samsung! jeg er ennå suveren fornøyd!!! (pleide å bytte mob. ofte) har v200,så det er sakt. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Syns ikke sl55 er så veldig pen, litt for klumpete. Den nye profftelefonen til LG, P5 ser utrolig lekker ut, men jeg vet ikke om jeg ville kjøpt den,vet ikke helt om jeg kan stole på LG. Av de mobilene du ramser opp må jeg si at e700 er den lekreste. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 var i stockholm i helgen, og fikk plukket litt på de nye xlibri modellene fra Siemens, da prater man design mobil. Synes ikke noen av dem var så veldig stilige jeg, men de skiller seg definitivt ut! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 det skal være vist at xelibri er litt i særklasse blant mobiler.. så du de nye med farge skjerm? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 var i stockholm i helgen, og fikk plukket litt på de nye xlibri modellene fra Siemens, da prater man design mobil. Synes ikke noen av dem var så veldig stilige jeg, men de skiller seg definitivt ut! enig i deg der, de er stilige og alt men.... de er vell for litt spesielt intereserte, men det er iallefall tøft av siemens å satse på noe slikt. og den der xlibri 5 er jo EGENT LIG ganske genial....... men jeg lurer litt på hvem som gidder å bruke mange tusen på en forvokst nøkkel-ring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå