anaconda Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hei Jeg har en kronisk sykdom og har gått sykemeldt i over et halvt år nå. Jeg sliter også med sosial fobi og depresjoner og føler at jeg blir isolert. Jeg klarer ikke å komme tilbake til den jobben jeg har hatt. Ting ble tungt både fysisk og psykisk. Jeg følte meg mistrodd og ble heller ikke tatt på alvor hos fastlegen. Tidligere i år kom jeg heldigvis inn til en spesialist og fikk mer hjelp. Han henviste meg til en sosionom. Jeg var hos henne første gang i april og har gått regelmessig til henne etter det. Hun hjelper meg masse og støtter meg. Måten hun snakker på og får meg til å føle er fantastisk. Hun oppmuntrer meg og er veldig postiv. Hun er bare helt fantastisk og uten henne hadde jeg ikke klart meg gjennom denne tunge tiden. Så nå skal jeg si det rett ut, det jeg ikke kan fortelle henne: jeg er forelsket i sosionomen min. Jeg har utrolig lyst til å kysse henne eller bare klemme henne. Det er jo sikkert lov å gi henne en klem, men ikke noe mer. Hun er på facebook og jeg har vært inne å tittet litt, fordi jeg er nysgjerrig og har lyst til å vite mer om henne. Gjør det meg til en "stalker"? Hvis jeg legger henne til som venn på facebook, hvordan vil hun reagere på dette? VIl dette oppfattes som "stalking"? Jeg har jo veldig lyst å bli venn med henne Hun er bare helt nydelig. Jeg vet at hun har kjæreste så skal selvfølgelig ikke "prøve meg" på noe mer. Lenke til kommentar
mund Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) du kan jo spørre henne om hu vil bli venn på fb i neste time. Endret 14. juni 2014 av mund Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Denne tråden er inne på hva som skjer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1513189 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hvis jeg legger henne til som venn på facebook, hvordan vil hun reagere på dette? Det bør du ikke gjøre, og hun bør reagere ved å avvise deg. Ikke fordi hun er uhøflig eller ikke liker deg, men for å ta vare på din anonymitet. Hva skal hun svare når noen spør hvem du er? Hun kan ikke si at du er pasienten hennes. 1 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Du burde bare la dette bli som det er. Hun sosionom og du pasient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå