Dore123m Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Spiller på xbox one. Men er en som sier siege servers are unreachable, får den en del ganger I timen. Ser ekstremt mange forsvinner ut av game også når jeg spiller, har en følelse at det er flere som faller ut... Du ser ikke ut til å være alene om problemet. http://downdetector.com/status/rainbow-six Ser i kommentar feltet under at flere har opplevd det du forklarer etter den siste oppdateringen. Edit: Ser ut som at linken er ødelagt, du kan ihvertfall søke på downdetector + Rainbow six siege å klikke på første link via google. Endret 5. august 2016 av Dore123m Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg vet ikke om det er nettet mitt eller spillet men sliter enormt med feil koder i akkurat siege. Hva er dette tullet med å åpne ekstra porter i spill på konsoll som Ubisoft driver på med? Har man open så skal det ikke være nødvendig og åpne flere porter. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Bare jeg som syntes spillet virker helt forferdelig optimalisert på PC? Begynte å spille det med en kompis og vi begge har helt forferdelig ytelse og det å endre innstillingene gjør ikke så fryktelig mye til og fra. Jeg sitter på 2x GTX 980, han sitter på 2x GTX 980 Ti så man skulle tro man burde klare å kjøre dette på Very High eller Ultra uten store problemer. Men selv på Medium så har vi FPS som dipper under 40 til tider. Helt horribelt dårlig. Virker som SLI skaleringen er temmelig elendig også, ytelsesforskjellen på å ha SLI aktivert kontra deaktivert er på knappe 5-10 FPS. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg har 2 x GTX 970 i SLI, men jeg valgte like godt å deaktivere SLI etter at PC-en min fryste gang på gang i dette spillet. Dessverre skjedde det også en gang uten SLI, så det var ikke der problemet lå. Jeg lot likevel SLI være avslått siden det ikke utgjør noe særlig. Til nå har jeg kun spilt Terrorist Hunt sammen med én person. Vi har begge gode linjer (250 og 150 mbit/s), og god connection (30-50 ms), men ca annenhver, eller hver tredje gang vi prøver et feilet oppdrag på nytt, blir en av oss hengende på en evig loadeskjerm. Jeg har sett andre på nett med samme problemet, men ingen løsning på problemet. Det er selvfølgelig veldig irriterende, for man kan jo ikke velge oppdrag (så vidt jeg vet). Derfor blir det slik at når vi kommer til noe som er vanskelig med kun to spillere, slik som når man skal desarmere bomber, får vi ofte kun ett forsøk. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Utrolig at dem ikke klarer å fikse den slags feil. Er ikke spillet over et år gammelt? Typisk Ubisoft, mister mer og mer sansen for dem. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg skrudde av den minnefunksjonen som opptar mer og mer minne i Windows 10. Jeg husker ikke hva den heter nå, men det finner dere ut. Det virket på mine problemer med evig laodscreen men kampen er igang, lag og generell stabilitet. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Herlig å se i appen til Ubisoft at jeg er på "Ryddenivå" 9. Tipper det er "Clearance level" som har blitt oversatt maskinelt. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Er det rart vi alle hater norsk oversettelse:) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg skrudde av den minnefunksjonen som opptar mer og mer minne i Windows 10. Mulig å utdype dette noe? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Bare bumpe denne tråden og si at det er fantastisk å se hvordan spillet har vokst samt tatt seg opp over de siste årene. Relativt skuffet over at det ikke er en ordentlig scene for spillet som E-sport i Norge dog, skulle tro det hadde større appell nå som Ubisoft har fikset de VERSTE problemene. Noe ironisk (etter mitt syn) å klage på at R6 ikke er "E-sport ready", men støtte oppunder PUBGs Invitationals etc. (ikke vondt ment mot PUBG og miljøet altså, er et utrolig morsomt og engasjerende spill samt flott miljø i Norge). Er ihvertfall selv veldig "hyped" for Rainbow Six: Siege-Invitational i Februar! Og tiltak som dette viser at Ubisoft satser hardt på spillet som E-sport: . Nå som R6:Siege er med i ESL også får vi krysse fingrene for enda mer eksponering samt vekst for spillet, synes det er utrolig moro selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå