Gå til innhold

Rainbow Six: Siege - Generell prat og diskusjon

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Så snill du er Gunfreak :p Hvordan var den vs biten i betaen? Selv greide jeg knapt å få spilt en runde da spillet hadde den hyggelige tendensen til å CTD hver gang jeg skulle skyte, eneste som var nogenlunde stabilt var TH solo, da kunne jeg tømme to magasiner før spillet tryna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del var pvp en ganske dårlig opplevelse pga høy ping (2-300ms) i hver eneste kamp jeg prøvde å joine.

Tror Siege kan bli et knakende godt spill, men de må nok balansere ting litt. Riot Shield var alt for OP å hipfire på pistol var alt for nøyaktig, så du ble en one man army fordi omtrent ingenting kunne røre deg.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Matchmakingen i spillet er så ræva som det går ann å få det.

Har samme problem som fra forrige beta test hvor jeg sitter med sky høy ping.

Trodde også de hadde fikset one shot headshot med pistol, men det er visst fortsatt en ting. Det er litt kjedelig når folk bare får inn luckyshot når de bruker hipfire bak riotshielden sin.

Blir ikke kjøp ved launch fra min side hvertfall

Lenke til kommentar

Spillet var helt ok. Når skal de fatte at de må gå bakover for å få dette til å fungere, de hadde oppskriften på det en gang? Til tross for dette prøver de seg på et taktisk CS, og får det til helt greit. Jeg kan ikke se for meg dette som et populært konkurransespill, ser heller ikke for meg noen lang levetid da det fort kan bli litt kjedelig. Det hadde liksom ingen kvaliteter jeg så som veldig gode.

Den gameplayteaseren jeg linker her nede var første tegn på idioti, hvem i allverden spiller slik? Jeg har spilt online siden online ble oppfunnet og det er noe av det dummeste jeg har sett. 

Og tilslutt, for de som ikke har sett den:

Legg merke til den taktisk spennende skytingen, de gjør alt for å slyte på skjoldet og ikke hodet til duden som er ca 2,5 meter unna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg har ikke spilt noe PvP etter lansering, da dette er en spillform som ikke interesser meg pga min manglende dyktighet :p Men har spilt litt PvE både alene og med andre og den biten er morsom. Eneste jeg savner er en mulighet til å filtrere moduser i PvE når jeg spiller alene, for det er ikke moduser som passer å spille alene. 

Lenke til kommentar

Er det flere PvE-moduser? Er det ikke bare "Terrorist-hunt" og den bombegreia?

Syns PvE-delen i de eldste Rainbow Six spillene var veldig morsomme. Hvor du kunne planlegge hvordan du skulle storme bygget og redde gisslene. Gi kommando til dine AI-soldater om når man skulle "breach'e" osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Du har klassisk skyt x antall terrorister, defuse the bomb, defend hostage og rescue hostage, Tror ikke det er noen flere enn disse fire. Rescue og defend the hostage er bare en vs AI utgave av PvP utgaven. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Kjøpte dette spillet billig på nett, flere enn meg som sliter enormt med serverne? Er jo konstant problemet med error koder. Aldri spilt et spill der jeg er heldig om jeg får fullført en runde. Spiller alt annet uten noe problem! Helt håpløst og kommer takter Ubisoft eller skrive på det forumet, da bare maser de om at det er mitt nett som er problemet. Er aldri spillet som er problemet, sånn er det alltid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...