Gå til innhold

Rainbow Six: Siege - Generell prat og diskusjon

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da fikk jeg tilgang til Alpha'en! :)

Da var det bare å laste ned spillet med min trege linje.. -.-

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forhåndsbestilte spillet på Gamezone for å være sikret en plass i betaen. Om betaen er fet så lar jeg bestillingen stå.

Sniketet at de har begynt å ta "betalt" for beta.. Beta av slike spill burde vel først og fremst gå ut til de som er mest gira og som kanskje har kjennskap til Rainbow Six-serien fra før. 

Er det en ting jeg håper dette spillet ikke blir, så er det CODifisert. Ønsker meg et FPS spill hvor man faktisk krever taktiskforståelse, spillforståelse og ferdigheter. Lei at man kan noobe seg til seier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er ikke særlig imponert. Relativ skuffet over dette spillet, hvorfor lager dem ikke et skikkelig Rainbox Six istedenfor dette søppelet av et arcade-spill? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ser for meg at på sikt blir det veldig repetivt på sikt, mtp strategier fordelt over et få antall kart med mindre ubi gjør noe sprøtt og åpner opp for custom maps.

Lenke til kommentar

Ser for meg at på sikt blir det veldig repetivt på sikt, mtp strategier fordelt over et få antall kart med mindre ubi gjør noe sprøtt og åpner opp for custom maps.

CS er jo å utrolig repetivt men folk spiller det nå uansett. Custom map hadde jo hvert kult, men tror nok ikke vil bli en realitet.

Håper bare de holder seg langt unna DLC, men det er vel for mye forlangt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei,

Vet ikke helt hvor mange som følger Siege fortsatt? Som en gammel veteran av serien ble jeg invitert til Ubisoft Montreal for å spillteste Siege forrige uke. (Jeg ble også invitert til e3 2015 av Ubisoft) 

Vi hadde også en stream gående der vi spilte e3 builden mot hverandre og utviklerne.

http://www.twitch.tv/rainbow6/b/678498551

Endringene er som natt og dag i forhold til alpha'en. Føles mye mer som en R6 spill.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+130498

Jeg håper de får fikset det når det kommer ut slik at jeg faktisk kan få spilt en runde og skyte uten å krasje rett til skrivebordet jeg...

Lenke til kommentar

Ja nå nærmer det seg med stormskritt.

Jeg håper inderlig det blir like competitive som cs. For da har vi en klar vinner.

Rainbow Six, competative? 

Sorry men noen bør dø for å i det hele ha laget dette spillet.

Går å spiller Raven Shield med Raven Shield 2.0 mod...

Lenke til kommentar

Jeg håper inderlig det blir like competitive som cs. For da har vi en klar vinner.

Ser flere anmeldere som mener at siege kan utfordre cs.

Uansett, så blir det spennende å se hva det ferdig resultatet blir

Lenke til kommentar

Ser flere anmeldere som mener at siege kan utfordre cs.

Uansett, så blir det spennende å se hva det ferdig resultatet blir

Vel RAINBOW SIX skal ikke utfordre CS, og de som lager et slik RAINBOW SIX bør skytes i kuken med armbørst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...