Nerowulf Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Tom Clancy's Rainbow Six: Siege The year is 1999, The cold war has been over for more than a decade... 'Rainbow Six: Patriot' ble kansellert (takk for det), og nå velger utviklerne å gå tilbake til røttene av denne spillserien. Nå i Siege skal det handle om planlegging, synkroniserte angrep, taktisk bevegelser og mye mer som setter samarbeidet på prøve. De lover en mer nervepirrende spillestil. For min del var annonseringen av dette spillet en av mine få positive overraskelser fra E3 2014. La oss se om de klarer å levere. Utgivelsesdato: 2015-2016 Platform: Windows, PS4, Xbox One https://www.youtube.com/watch?v=kOomR0I1peg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Ser kult ut! Gleder meg til å få mer informasjon. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Skeptisk, for å si det mildt. Har gledet meg til et nytt Rainbow Six, men etter det jeg har hørt og lest om Siege er det fint lite igjen av det gode, gamle Rainbow Six. Blir nesten garantert mye mer fokus på skyting enn planlegging. Gameplay-traileren fra E3 var tøff, men den var sykt scriptet. Ekte gameplay blir nok noe helt annet. Vi får se. Gikk fort lei Rainbow Six: Vegas, btw. Skuffende greier etter Raven Shield. Endret 14. juni 2014 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Veldig skeptisk selv, liker ikke nødvendigvis helt multiplayer fokuset som det virker til å legge opp til. Foretrekker å spille med venner mot AI, og ha masse tid til å planlegge nøye på forhånd. Forsåvidt kult konsept, men ikke det jeg ser etter i et Rainbow Six spill. Selvfølgelig, må jo se mer før jeg bestemmer meg, og er glad for å se igjen navnet, men skulle ønske det var klistra på noe annet. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 Skulle gjerne likt å se enda mer fokus på planlegging og realisme, ovenfor rask action. Dog ser mer lovende ut enn det det kunne ha blitt. Tar det i riktig retning vil jeg si. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 For all del, sier ikke at spillet ser dårlig ut, det bare virker ikke helt som om de tar det den retningen jeg ønkser, dog i allefall nærmere retningen jeg ønsker enn de gjorde med Vegas spillene o.l. Ønsker meg mer tilbake til Rogue Spear og Raven Shield, evt hadde jeg ikke hatt noe mot hvis det hadde blitt blandet inn litt SWAT inni der også, med litt gadgets, titting under dører o.l. siden vi egentlig ikke har noe skikkelig godt spill som tilfredstiller de behovene heller. Kunne vært verre for all del, ser jo hva som skjer når Dice prøver på "politi og røver" med Battlefield Hardline, det de viste på E3 var i allefall ikke mye bankranere, det var terrorister Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Det jeg likte med Raven Shield og sånne spill er at det er jeg som legger planen, og det er jeg som utfører den. Dermed er det jeg som må ta seieren eller tapet. Ingen andre mennesker kan føkke opp alt sammen, noe de fleste garantert vil gjøre i Siege om man ikke spiller med venner som tar spillet seriøst offline. Det jeg frykter er at de så hvor populær Call of Duty, Battlefield osv er blitt pga multiplayer, så de skrotet Patriots og satser på en "CoD-killer". Annen stil, annet gameplay, men definitivt i samme sjanger. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg tror og håper på at et team som har synergi og er mer orientert gjennom kommunikasjon knuser et motstander team som er desorientert og ukoordinert. Det er ihvertfall et håp, at spillet byr på taktiske framgrep framfor blind skyting. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Fullstendig enig! Jeg håpet at man skulle få litt CS-følelse på konsoll. Da det er nesten viktigere å ha 5 spiller med god kommunikasjon og taktikk enn 5 individualister. Det er manko på spill, i alle fall som jeg kjenner til, som krever mer enn bare aim. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Veldig skeptisk selv, liker ikke nødvendigvis helt multiplayer fokuset som det virker til å legge opp til. Foretrekker å spille med venner mot AI, og ha masse tid til å planlegge nøye på forhånd. Forsåvidt kult konsept, men ikke det jeg ser etter i et Rainbow Six spill. Selvfølgelig, må jo se mer før jeg bestemmer meg, og er glad for å se igjen navnet, men skulle ønske det var klistra på noe annet. Ubisoft har hintet til at offline-delen blir slik du foretrekker. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Problemet er at det ikke hjelper hvilke skills man har, hvilke fordeler og ulemper man har osv når det er menneskelige spillere involvert, fordi de færreste bryr seg. Dette gjelder spesielt online, så klart. Mange vil skyte gislet man prøver å redde bare på faen, eller "miste" en håndgranat ned trappen til de andre på laget osv. Det største problemet er at man ikke bare må ha full kontroll på sitt eget lag og samarbeide, men det er en stor fordel av begge lagene tar spillet seriøst. Om du har et gissel og det andre laget er nær ved å vinne, kan jeg nesten garantere at mange på ditt eget lag vil plaffe løs på gisselet bare for å hindre at det andre laget vinner. Men igjen, dette er spesielt online. Om man er heldig nok til å kunne spille med et helt lag i LAN blir det jo noe annet, men hvor ofte skjer det når man er over tyve? Blir det derimot en bra single-player er det jo så klart en annen sak. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Veldig skeptisk selv, liker ikke nødvendigvis helt multiplayer fokuset som det virker til å legge opp til. Foretrekker å spille med venner mot AI, og ha masse tid til å planlegge nøye på forhånd. Forsåvidt kult konsept, men ikke det jeg ser etter i et Rainbow Six spill. Selvfølgelig, må jo se mer før jeg bestemmer meg, og er glad for å se igjen navnet, men skulle ønske det var klistra på noe annet. Ubisoft har hintet til at offline-delen blir slik du foretrekker. Oooh, nå ble det plutselig mer interessant. Lov å håpe, får håpe på den type Coop også da . Får vel følge med videre. Har du link til noe sted det er omtalt? Endret 14. juni 2014 av Perrern Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Problemet er at det ikke hjelper hvilke skills man har, hvilke fordeler og ulemper man har osv når det er menneskelige spillere involvert, fordi de færreste bryr seg. Dette gjelder spesielt online, så klart. Mange vil skyte gislet man prøver å redde bare på faen, eller "miste" en håndgranat ned trappen til de andre på laget osv. Det største problemet er at man ikke bare må ha full kontroll på sitt eget lag og samarbeide, men det er en stor fordel av begge lagene tar spillet seriøst. Om du har et gissel og det andre laget er nær ved å vinne, kan jeg nesten garantere at mange på ditt eget lag vil plaffe løs på gisselet bare for å hindre at det andre laget vinner. Men igjen, dette er spesielt online. Om man er heldig nok til å kunne spille med et helt lag i LAN blir det jo noe annet, men hvor ofte skjer det når man er over tyve? Blir det derimot en bra single-player er det jo så klart en annen sak. Fnn deg noen å spille fast med. Enten via venner, et community eller en klan. Slike taktiske spill blir uendelig mye bedre når du spiller med folk som har samme visjon som deg. Angående det med å skyte gisselet vil jeg tro de legger til noe straffe-greier. De som skader/dreper gisselet/målet bør få såpass straff at det er ikke noe man gjør. Endret 14. juni 2014 av Nerowulf Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Angående det med å skyte gisselet vil jeg tro de legger til noe straffe-greier. De som skader/dreper gisselet/målet bør få såpass straff at det er ikke noe man gjør. Å joda, det er det garantert folk som gjør. #PUG-life. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Veldig skeptisk selv, liker ikke nødvendigvis helt multiplayer fokuset som det virker til å legge opp til. Foretrekker å spille med venner mot AI, og ha masse tid til å planlegge nøye på forhånd. Forsåvidt kult konsept, men ikke det jeg ser etter i et Rainbow Six spill. Selvfølgelig, må jo se mer før jeg bestemmer meg, og er glad for å se igjen navnet, men skulle ønske det var klistra på noe annet. Ubisoft har hintet til at offline-delen blir slik du foretrekker. Oooh, nå ble det plutselig mer interessant. Lov å håpe, får håpe på den type Coop også da . Får vel følge med videre. Har du link til noe sted det er omtalt? Det er hintet til coop og offline-modus som vi kjenner de gamle spillene. Ubisoft snakker ikke så mye om det for øyeblikket, fordi spillet bare er i pre-alpha. Har sett alle E3-intervjuene på Youtube, og det er der jeg har hørt det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Dette tror jeg kommer til å bli ufattelig morro online. Vil by på utrolig mye taktisk gameplay særlig hvis spillere kan ta gisler også. Blir rått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Skuffet over at dem la ned produksjonen av Rainbow Six: Patriots. Virket som en veldig god story. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 Skuffet over at dem la ned produksjonen av Rainbow Six: Patriots. Virket som en veldig god story. For min del var jeg glad for at de tok det bort. Følte ikke det hadde noe med Rainbow Six å gjøre. Og fikk inntrykk av at det ble litt for Hollywood-inspirert. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Skuffet over at dem la ned produksjonen av Rainbow Six: Patriots. Virket som en veldig god story. For min del var jeg glad for at de tok det bort. Følte ikke det hadde noe med Rainbow Six å gjøre. Og fikk inntrykk av at det ble litt for Hollywood-inspirert. Det virket veldig skriptet, mens nå har de endelig klart å gjenskape den dynamiske følelsen av de gamle spillene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Skuffet over at dem la ned produksjonen av Rainbow Six: Patriots. Virket som en veldig god story. For min del var jeg glad for at de tok det bort. Følte ikke det hadde noe med Rainbow Six å gjøre. Og fikk inntrykk av at det ble litt for Hollywood-inspirert. Det virket veldig skriptet, mens nå har de endelig klart å gjenskape den dynamiske følelsen av de gamle spillene. Håper vi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå