Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Webdeal og .htaccess

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt opp et nettsted på Webdeal, og sliter med å få til noe så enkelt som å sette passord på admindelen. Webdeal kjører FreeBSD, og krever i følge http://www.webdeal.no/support/freebsd/free...passordbesk.php et litt spesielt oppsett på .htaccess - men jeg får det ikke til å fungere. Jeg har skrevet filene om og om igjen, generert nye .htpasswd og får bare "500 server error". Webdeal har et cgi-script som skal kunne gjøre denne jobben, men hva hjelper det når jeg bare får "500 server error" på det? :roll:

Ettersom jeg har satt opp .htaccess mange ganger før uten nevneverdige problemer på andre servere, begynner jeg å lure på om det er noe helt grunnleggende jeg gjør feil. Er det noen som har gjort dette før på Webdeal og kan tenke seg å hjelpe meg et øyeblikk?

Jeg får ofte anbefalt Webdeal og er fornøyd med dem i forbindelse med andre domener, men... det er jo ikke noen vits å velge Webdeal som billig og bra når det går med hele arbeidsdager på noe så simpelt som dette - på Servetheworld med FileMan tar det jo to hele sekunder å sette opp..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...