Ænonym Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Fikk plutselig vondt i venstre ankelen/fotbladet under en kamp for to dager siden. Smertene kom av seg selv og ikke ved en takling eller lignende. Har smerter der det er markert på bildet. Smertene blir veldig store vis jeg legger mye vekt på foten og står på den i noen sekunder, for så å løfte den. Men trente på stakemaskin og jogget litt i går og da var smertene intense med en gang jeg begynte å løpe, men smertene halverte når jeg kom i gang og ble varm. Er heller ikke hoven, og vis jeg prøver å klemme på de stedene smertene opptrer så gjør det ikke noe vondt. det er heller ikke noe smerte ved hvile. Men jeg klarer ikke å gå vanlig på foten og går mer med innsiden av foten enn jeg gjør med høyre foten, fordi det gjør vondt vis jeg legger mer vekt på utsiden av foten. Hva kan dette høres ut som? Betennelse? tretthetsbrudd? Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Overbelastning vil jeg tro. Lenke til kommentar
Ænonym Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Noen som har opplevd slitasje i ankelen i de områdene jeg markerte? Hvordan føltes det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå