CaptainKurk Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hei, jeg skulle roote min samsung galaxy s3 og når odin ble ferdig er den stuck på "Downloading...". Har prøvd veldig mange ting, men ingen av dem funket. (Er ikke mitt bilde, men det ser helt likt ut). Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Må du nok finne stock firmware for modellen din å flashe den via Odin, du har en Duos modell, så hverken root eller firmware til den ordinære S3 modellen vil passe din. Endret 18. juni 2014 av esoteric Lenke til kommentar
CaptainKurk Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Må du nok finne stock firmware for modellen din å flashe den via Odin, du har en Duos modell, så hverken root eller firmware til den ordinære S3 modellen vil passe din. Det er umulig å komme til den hard reset menyen. Har prøvd med andre enheter, de funker fint, men det gjør ikke denne. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Flashe stock firmware gjør du fra Download Mode, så du trenger ikke gå inn i recovery. Er det modellen GT-S7562 du har, er det også den du må søke etter når du skal finne root/firmware og ikke Galaxy S3. Lenke til kommentar
CaptainKurk Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Flashe stock firmware gjør du fra Download Mode, så du trenger ikke gå inn i recovery. Er det modellen GT-S7562 du har, er det også den du må søke etter når du skal finne root/firmware og ikke Galaxy S3. det er en samsung galaxy s3 gt-i9305, bildet fant jeg på google. jeg tok bildet fordi det var det samme på skjermen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Aha! Da er jeg med, takk for oppklaringen. Ja da kan du laste ned firmware for GT-I9305 Nordic countries. http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=23985 Instrukser står også på samme siden som du laster ned fra. Endret 18. juni 2014 av esoteric Lenke til kommentar
CaptainKurk Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Aha! Da er jeg med, takk for oppklaringen. Ja da kan du laste ned firmware for GT-I9305 Nordic countries. http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=23985 Instrukser står også på samme siden som du laster ned fra. Ser ut som det er legit bare at det tar uendelig langt tid å laste ned fra den siden uten å betale. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Kommer den rett tilbake i download mode når du restarter telefonen? Lenke til kommentar
CaptainKurk Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Kommer den rett tilbake i download mode når du restarter telefonen? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå