KimNK Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Satt og såg tonight no, har ikkje sett det før, for eg gikk glipp av forrige episode, og blei direkte overraska. Dette var jo DÅRLIG!? :o Er det berre meg, eller er det fleire som er enige? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tja. Noe av det er dårlig. Noe er bra, men hun pakkis-dama og "Asbjørn's" var bra syns nå jeg. Husk at det skal være et ironisk talkshow. LOL: Sensurert. Det skal stå p_akkis. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Jaja, Asbjørn's var jo litt morsomt, men ellers.. Syns vitsane te ho "staner'n" var ganske tynne igrunn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Synes det er morsomt jeg. Kyrre's alterego er foreksempel helt hysterisk. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 tonight med timothy dahle er rett og faens slett tamt,smakløst og råttent Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sjønner godt hvorfor anmelderne har gitt dette programmet terningkast 1 og 2...for det første var det ikke morsomt i det hele tatt, for det andre var det tamt og for det tredje, tynt innhold! :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå