Niklasp Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 «Xbox ON!»Xbox One-reklame skrur på konsoller verden over Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Så irriterendes, nå skal jeg ihvertfall aldri skaffe meg en xbone... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Så irriterendes, nå skal jeg ihvertfall aldri skaffe meg en xbone... Har jo lite å si for oss ettersom vi kan se langt etter denne reklamen i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Så irriterendes, nå skal jeg ihvertfall aldri skaffe meg en xbone... Har jo lite å si for oss ettersom vi kan se langt etter denne reklamen i Norge. Ikke reklamen jeg sikta til men at sensoren reagerer på alt mulig av stemmer og lyder, spill konsoller har blitt alt for moderniserte... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Det er vel ein kurant sak å skru av stemmekontroll. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorrfor dem har impletert dette i det hele tatt, hvem vil ha noe slikt? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Det kan sammenlignes med første gangen man får boblebad/toastjern/brødrister/etc. Fancy ting man bruker veldig mye den første måneden, men som brukes mindre og mindre etter det. Stemmekontroll er en fancy kjøpsfunksjon som en stor del av kjøperne liker, men ender opp nedstøvet etter 2 måneder. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Spill maskiner har alltid vært spill maskiner hvor man spiller spill, jeg liker ikke alle disse sensor greiene, jeg vil bare dem skal lage en vanlig maskin uten sensor Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 *Microsoft Xbox One Kinect supported by NSA* 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Så MS har ikkje sjølv skjønt kva denne reklamen ville gjere med alle XO'ane som er tilkobla kinect? Eller er det positivt at reklame kan holde helvete med alle som forsatt bruker Kinect? Skjønner egentlig ikkje kva MS vil oppnå her, bortsett fra å drite seg ut. Lenke til kommentar
Torkveen Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Spill maskiner har alltid vært spill maskiner hvor man spiller spill, jeg liker ikke alle disse sensor greiene, jeg vil bare dem skal lage en vanlig maskin uten sensor Nå skal Microsoft lage en Xbone versjon uten Kinect.. så nå kan du ro ned brødboksen din! 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Spill maskiner har alltid vært spill maskiner hvor man spiller spill, jeg liker ikke alle disse sensor greiene, jeg vil bare dem skal lage en vanlig maskin uten sensor Nå skal Microsoft lage en Xbone versjon uten Kinect.. så nå kan du ro ned brødboksen din! Da skal jeg kjøpe den... Når neste banjo kazooie spill kommer ut, har ikke fått sjekket alle spille som microsoft annonserte så vet ikke om den annonserte noen nye banjo spill men tviler sterkt, nuts and bolts fikk sin runde med juling når det kom ut så dem tør nok ikke å lage flere spill, ser at det kommer et nytt crackdown spill ut som er fristendes men etter det grusome crackdown 2 er det ikke særlig fristendes /: Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 hva om dei var klar over det for og få ekstra PR? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Det kan sammenlignes med første gangen man får boblebad/toastjern/brødrister/etc. Fancy ting man bruker veldig mye den første måneden, men som brukes mindre og mindre etter det. Stemmekontroll er en fancy kjøpsfunksjon som en stor del av kjøperne liker, men ender opp nedstøvet etter 2 måneder. Whaaat? Jeg bruker jo brødrister hele tida! Skulle ønske jeg hadde boblebad :/ 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Jeg også. Har ikke plass til boblebad i den lille kåken min jeg. Snufs. Da måtte det blitt: 1. Boblebad i kjøkken 2. Boblebad i stua 3. Boblebad på loftet 4. Boblebad på den knøttlille balkongen 5. Boblebad på soverommet 6 Boblebad i innkjørselen til der jeg bor elns. - andre rare plasseringer. Det eneste jeg kommer på - er å få et dusjhode som kan lage skumdusj (altså bobler). Men det blir jo ikke riktig samme opplevelse vel, eller? Selv masedusj kan ikke erstatte boblebad på en fullverdig måte. Endret 14. juni 2014 av G Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorrfor dem har impletert dette i det hele tatt, hvem vil ha noe slikt? Jeg ELSKER det! Du aner ikke hva du går glipp av 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorrfor dem har impletert dette i det hele tatt, hvem vil ha noe slikt? Jeg ELSKER det! Du aner ikke hva du går glipp av Jeg syns det er bedre å ha det seperat Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det kan sammenlignes med første gangen man får boblebad/toastjern/brødrister/etc. Fancy ting man bruker veldig mye den første måneden, men som brukes mindre og mindre etter det. Stemmekontroll er en fancy kjøpsfunksjon som en stor del av kjøperne liker, men ender opp nedstøvet etter 2 måneder. Whaaat? Jeg bruker jo brødrister hele tida! Skulle ønske jeg hadde boblebad :/ Joda, men poenget mitt var er at produkter som det generelt ender opp med å ikke brukes over en viss tid. Det finnes så klart unntak. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Så irriterendes, nå skal jeg ihvertfall aldri skaffe meg en xbone... Ja. Fordi det er en sjanse for at dennee reklamen vil komme på TV-skjermen, og deretter slå på Xboxen, vil heller ikke jeg skaffe meg xbox. Gud forby at det skulle skje. Det finnes en grenser for hva jeg finner meg i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg