Qwseyvnd Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg har problem med oppstarten. Jeg har Diskettstasjon, Cd-rom, Harddisk. Når jeg starter med "finner ikke HDD" none, Boot in Cd-rom: x4 DISK BOOT FAILURE. Hvis den finner HDD, så venter den på FDD bare blinker nederst med _ hele tiden. HJELP Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Vanskelig å svare deg pga for få oppl. F.eks. har du installert en ny HD? Eller, hvilke endringer har du gjort siden feilen oppsto? skarsk Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg mener Først: Floppy blinker ikke Andre: _ nederst blinker hele tiden Tredje: Boot in Cd-rom: Boot in Cd-rom: Boot in Cd-rom: Boot in Cd-rom: DISK BOOT FAILURE sånt låter det. Eller: Floppy blinker, og Harddisk ikke funnet. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Det kan virke som du ikke har noen disk-stasjoner å boote maskinen fra. Gå inn i bios og se vilke disker som ligger øverst på listen over "Bootable disks". Hvis du i det heletatt har noe der. Kan hende svaret mitt er helt på jordet Lenke til kommentar
zappafrank Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Prøv å sett opp hd som master og cd som slave jumperene finner du bak på devicene. Lykke til Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 20:50, Qwseyvnd skrev:Jeg mener Først: Floppy blinker ikke Andre: _ nederst blinker hele tiden Tredje: Boot in Cd-rom: Boot in Cd-rom: Boot in Cd-rom: Boot in Cd-rom: DISK BOOT FAILURE sånt låter det.Eller: Floppy blinker, og Harddisk ikke funnet. Kokooo?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå