Killer_DT Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Veldig enig i at de begynner litt tidlig as.. det er sånn "melke kua" opplegg. De kunne drøyd julebrus og pepperkaker til begynnelsen av desember. Blir jo helt stressa av det her jule-kjøret.. Personlig er jeg sterkt imot en altfor tidlig "lansering" av julen. For det er jo det den har blitt, en lansering. Hver jul ser vi at kakemennene og kvinnene kommer tidligere og julebrusen blir satt i produksjon lenge før den gjorde året før. Alle de siste julemotene kommer i oktober/november og markedet blir oversvømt av "nye" produkter fra alle kanter. Eg blir forbanna, og bestemte meg derfor for noen år siden at jeg nekter å være med på dette tullet. Jeg kjøper nå en sjelden gang julebrus, og spiser aldri kakemenn eller andre "juleprodukter" før den 23.12. Kjøper heller aldri noen presanger før etter jobb den 23.12. Og da bruker jeg ikke tusentalls av kroner på det jeg håper kommer til å være det folk ønsker seg... Eg blir sjuk av julen Det er en syk tid og hadde det vært opp til meg skulle ikke min familie ha feiret jul. Sett bort i fra julemiddagen seff:woot: Presangene driter jeg forsovidt i, slik mange andre gjør. Jeg gleder meg bare til juleribben Uansett hvilke julebrus man foretrekker; ikke bruk det som blandevann. det kan ødelegge veldig mange gode stunder med julebrus i fremtiden. Kommer vel kanskje litt an på hvordan du drikker og... Man skal uansett ikke blande 50/50 med 40% og julebrus. Liker å blande med julebrus jeg. Noe personlig favoritt har jeg ikke, men grans er så billig at jeg kjøper som oftest den. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 /me sitter å drikker julebrus nå Lenke til kommentar
HEE Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det finnes bare en jule brus som er god og det er denne hamar og lillehammer bryggeri har virkeligen laget godsakene ..! jule brus hamar og lillehammer bryggeri. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Brun julebrus fra ringnes (hamar & lillehammer bryggeri)! Folk som sier noe annet kan umulig ha smakt den. :-) dette har jeg i hele kveld sittet å argumentert for på #brun_julebrus_er_best på efnet. Godsaker!!! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Lerum julebrus er helt klart best bt.no[/url]"]Hvilken av årets julebrus smaker grønnsåpe, og hvem får det største jubelbruset? Svaret får du i vår profesjonelle blindtest. Et nesten enstemmig «nam» bobler gjennom rommet når testpanelet tar første slurk av nummer 6 (Lerum). Her er resultatet: Lerum: 6 poeng Hansa: 4 poeng Ringnes: 4 poeng Coca-Cola: 2 poeng Husets: 5 poeng Grans: 4 poeng Foretrekker heller dau og varm Solo Light enn det Lerum-skvipet : Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dahls julebrus er best. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Arendal Julebrus er den beste julebrusen som finnes !!! Det mener jeg og! I fjord kjøpte vi 40 1.5 litere med Arendal Julebrus, den er bare så konge! Gleder meg til helga, da skal jeg til arendal og drikke julebrus, det er kos =) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 var nede på rema1000 butikken i førsteetasjen her nå...ingen julebrus...ikke engang den røde. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 var nede på rema1000 butikken i førsteetasjen her nå...ingen julebrus...ikke engang den røde. Rema er generelt ganske trege når det gjelder f.eks brus, nye brus osv...Hvertfall her i distriktet... Her har de aldri hatt vanilla coke engang (kansje en grunn til det alikevell, men) Men skal si jeg savner julebrusen litt Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hah. hamar og lillehammer bryggeri er bare best. Kjøp den. Nyt den. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 det er nesten ikke vits i å pakke ned jule pynten etter påske mer for den skall jo opp igjen rett etter sommerferien sån blir man lei av er jo ikke så mye stas mer med jula man blir jo lei før man er kommen til advent Lenke til kommentar
HEE Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hah. hamar og lillehammer bryggeri er bare best. Kjøp den. Nyt den. nyter en flaske nå.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hah. hamar og lillehammer bryggeri er bare best. Kjøp den. Nyt den. drokki 6 stk så langt i dag the one and only.. rett å slett BEST.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 var nede på rema1000 butikken i førsteetasjen her nå...ingen julebrus...ikke engang den røde. Rema er generelt ganske trege når det gjelder f.eks brus, nye brus osv...Hvertfall her i distriktet... Her har de aldri hatt vanilla coke engang (kansje en grunn til det alikevell, men) Men skal si jeg savner julebrusen litt Trege? Er vel heller alle de andre som er alt for raske Synes Grans sin julebrus er konge. Ringnes sin (eller var det hansa?) smaker såpe.. Dyr er den også (i forhold til Grans). Det er uanz liten tvil om at dyrere ikke = bedre når det gjelder jewlebrews Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå