Swafty Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 CB Julebrus er best! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Aas sin voksenjulebrus bedre kjent som øl. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Brun julebrus fra ringnes (hamar & lillehammer bryggeri)! Folk som sier noe annet kan umulig ha smakt den. :-) dette har jeg i hele kveld sittet å argumentert for på #brun_julebrus_er_best på efnet. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Brun julebrus fra ringnes (hamar & lillehammer bryggeri)! Folk som sier noe annet kan umulig ha smakt den. :-) WORD! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg husker fra siste skoledag før jul i fjor. Da var menyen julebrus og pepperkaker. (Rimi-brus) Vi fikk 4-5 glass hver. Gjett om jeg var kvalm resten av den dagen. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 CB Julebrus er best! Den er god, men Arendals Brusen er best! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tipper jeg kommer til å kjøre på rimi/rema å kjøpe julebrus en gang eller to ja.. Sånn ca hele klassa stikker vanligvis ned å kjøper kjøttkaker/karbiser og rundstykke.. tror nok jeg må regne inn julebrus i prisen nå ja. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Brun julebrus fra ringnes (hamar & lillehammer bryggeri)! Folk som sier noe annet kan umulig ha smakt den. :-) Er sånn skikkelig Kilkenny lignende mørkebrun sak ? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/a...10182006&Ref=AR Les ovenfor! Tennene mine løper i vann av det bildet der Kan tilogmed identifisere meg med det som står om at hedmarkinger har et nesten religiøst forhold til denne brusen. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Skikkelig stilig flaske Edit: Har desverre ikke sett noe til denne enda: Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 i morra skal jeg kjøpe min første julebrus siden sist jul Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Pøh. Alle vet at det er Grans julebrus som er best. Tre kroner, og så nammelig og god.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Pøh. Alle vet at det er Grans julebrus som er best. Tre kroner, og så nammelig og god.. Jepp. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 *SUKK* Den årlige førjuls-julebrusdiskusjonen... Det er NORSKT det Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Julebrus er ikke noe godt i det hele tatt. Go <0<4 <0|4 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Julebrus er ikke noe godt i det hele tatt. Go <0<4 <0|4 så sant. Smaker bare saft med kulsyre. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Julebrus er ikke noe godt i det hele tatt. Go <0<4 <0|4 så sant. Smaker bare saft med kulsyre. ikke den brune julebrusen fra ringnes. På de røde julebrusene kan jeg si meg enig. Uansett hvilke julebrus man foretrekker; ikke bruk det som blandevann. det kan ødelegge veldig mange gode stunder med julebrus i fremtiden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 ikke den brune julebrusen fra ringnes. På de røde julebrusene kan jeg si meg enig. Uansett hvilke julebrus man foretrekker; ikke bruk det som blandevann. det kan ødelegge veldig mange gode stunder med julebrus i fremtiden. Hehe har du lært det den harde veien? Btw det eg skrev høres bedre ut på engelsk. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Brun julebrus fra ringnes (hamar & lillehammer bryggeri)! Folk som sier noe annet kan umulig ha smakt den. :-) dette har jeg i hele kveld sittet å argumentert for på #brun_julebrus_er_best på efnet. Jepp, den er god den. Hver jul er vi på hytta, og hver jul blir det den julebrusen der - den er g00d Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 wohoo!! jeg har julebrus på jobb i dag! ekte deilig Arendals Julebrus med nisse på! ca stråfarget farge på brusen ja.. deilig kullsyre! mmmm!! jeg har forståvidt starta litt tidlig med julemarsipanen og i år.. men du å go den er! namnam!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå