el-asso Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Oppdaget i dag at julebrusen har dukket opp i butikkhyllene. Sommeren er tydeligvis på hell Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ja, det er nesten litt vemodig. Men på den gode siden er julebrus både godt og billig! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Arendal Julebrus er den beste julebrusen som finnes !!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Arendal Julebrus er den beste julebrusen som finnes !!! WORD! Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 OMG Jeg drakk myyyeee julebrus ifjor. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 julebrus er digg, kom over det at den smakte 96 rett etter jul i fjord, så nå blir det grans julebrus:D Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Julebrus smaker for mye skum. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Lerum julebrus er helt klart best Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Selv holder jeg meg til det lokale brygget fra CB. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 det er Trio julebrus som er best!! HOLD KJEFT alle som sier noe annet ... Julen er ikke en dritt uten den orange jule brusen fra Trio Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Julebrus smaker for mye skum. Men det er godt. Rignes har jeg ikke hørt om, er det noe nytt? : ) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Rignes Den julebrusa er livsfarli! Er så mye kullsyre.. sprenger bare den velter ffs ! :-) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Arendal Julebrus er den beste julebrusen som finnes !!! thats the spirit! det er så kvalitet! 8) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 det er Trio julebrus som er best!!HOLD KJEFT alle som sier noe annet ... Julen er ikke en dritt uten den orange jule brusen fra Trio Trio har ikke peil. Eneste de kan er å lage Eplenektar på Glassflaske. Den er den beste innenfor nektar. Men ellers så lager Trio kun dritt. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Julebrus smaker for mye skum. Joo doin it wrong man Guide : Julebrus skal ikke ristes før bruk ( ) Den skal holdes på litt på skrå når du åpner den (trengs ikke på annen brus som regel) slik at den ikke bruser og skummer sånn Den skal drikkes med omtanke og selvsikkerhet om at du har klart og åpne nok en flaske som ble flytende på gulvet Lenke til kommentar
adawen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 E.C. Dahls Julebrus, som man kun får kjøpt i trøndelag ser det ut som! Ingen over - ingen ved siden! Søte lille glassflaska med minst like søt etikett... *mimre* :-) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Men syns ikke dere det er litt for tidlig med jule ting. Etterhvert så blir jul kjedelig for siden det kommer så tidlig at du blir vant til greiene. Blir liksom ikke helt jule stemning når de begynner å selge jule ting 3mnd før jul. Syns nå eg ihvertfall. Liker ikke julebrus btw. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Veldig enig i at de begynner litt tidlig as.. det er sånn "melke kua" opplegg. De kunne drøyd julebrus og pepperkaker til begynnelsen av desember. Blir jo helt stressa av det her jule-kjøret.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Synes det er greit å begynne å lade opp til jul sånn i starten av Desember jeg, men selv da blir det kanskje litt tidlig. I butikksammenheng så er det kjekt å starte i Desember synes jeg, for å starte med salg og pynt +++ SÅ tidlig som dette blir for dumt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå