trym13 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg lurte på åssen man skifter fra at vifta suger inn isteden for å blåse ut luft - og motsatt. jeg har 80mm papst vifter ----- moderatoredit: fikset dårlig bruk av emnefelt samt fikset litt på innlegget. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du må fysisk snu dem.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg lurte på åssen man skifter fra at vifta suger inn isteden for og blåseut luft--og motsatt. jeg har 80mm paps vifter :) Vri viften 180 grader rundt. Hvilken vei du velger å rotere er opp til deg, men jeg foretrekker å vri viften mot venstre. PS: Det heter hvilken, ikke hvem. Hvis Psilocybe hadde sett deg nå... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg lurte på åssen man skifter fra at vifta suger inn isteden for og blåseut luft--og motsatt. jeg har 80mm paps vifter :) Vri viften 180 grader rundt. Hvilken vei du velger å rotere er opp til deg, men jeg foretrekker å vri viften mot venstre. PS: Det heter hvilken, ikke hvem. Hvis Psilocybe hadde sett deg nå... Kommer nok til se han..... Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 og han er ? forumets farlige vandal ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 og han er ? forumets farlige vandal ? han pleier å ete opp folk(mentalt) som skriver feil, nådeløs fyr :o Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Vri viften 180 grader rundt. Hvilken vei du velger å rotere er opp til deg, men jeg foretrekker å vri viften mot venstre. Dette synnes jeg er litt uklart sagt. Hvis du setter vifta til å ha fronten i motsatt retning av hva den hadde burde det gå. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ta av vifta, se på siden av den (en av sidene) Der ser du en pil for hvilken vei den blåser, og en for hvilken vei bladene roterer. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 og han er ? forumets farlige vandal ? han pleier å ete opp folk(mentalt) som skriver feil, nådeløs fyr :o Han er bergenser, er han ikke? Sier da alt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 og han er ? forumets farlige vandal ? han pleier å ete opp folk(mentalt) som skriver feil, nådeløs fyr :o Han er bergenser, er han ikke? Sier da alt Ikke mobb bergensere! Bergenserne er de beste menneskene i hele dette landet. Håper det ikke er lenge til Bergen erklærer seg for et eget land, sånn som bergensk er et eget språk nå. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Så holder vi oss til topic, takk! Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 du setter den siden med grillen innover i kabinettet.....skjønner? Lenke til kommentar
Choo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Eller ta av grillen, montere den på den andre siden og så sette inn vifta den veien du vil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå