yaesu Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei jeg prøver å koble til en Gavis gamepad pro her. Men jeg finner den ikke når jeg prøver å gå inn i kontrollpanel game controller.Kommer opp med denne meldingen: gameport or gameport drivers are not properly configured. Please consult the device manager". Jeg har winxp og asus p4pe og asus nvida gf4 128 mgb ram. Tom Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 USB eller hva? Lenke til kommentar
yaesu Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 det er ikke usb. Vet ikke hva det heter. Det er en kontakt med mange pinner.Gameport kanskje. ??. Tom Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sjekk at gameporten er aktivert. Er den på hk eller lydkort? Har du evt drivere? Lenke til kommentar
yaesu Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 den sitter på hk. mer vet jeg ikke det er ett asus p4pe kort. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 På mange (alle?) hk kan man aktivere/deaktivere gameporten i bios. "Integrated Peripherals" eller noe sånt heter vel menyen der det ligger. Er jo verdt et forsøk iallfall... Hadde lenge denne pad'en selv, og var godt fornøyd med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå