Headshooooter Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har ikke noe erfaring med strømforsyning og kan ikke noe spesielt om det heller :-? Lenke til kommentar
chil Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 alså jeg har en sånn Chiffteck eller hva det nå heter på 360w å det holder for meg.. har ikke peiling jeg heller men den er i alle fall ikke dyr å støyer heller ikke noe særlig Lenke til kommentar
Headshooooter Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 grei denne vell Codegen strømforsyning, 350W, ATX12V Lenke til kommentar
aschj Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det som er med sånne billige strømforsyninger er at de blir ustabile når man nærmer seg grensa for det de takler. Viss man kjører et rimelig standard system med 1xhd, 2xcd, cpu+hk så burde det gå bra. Edit: 360W er ganske mye altså, så man kan godt fylle på med et par-tre HDer til i det oppsettet Lenke til kommentar
Headshooooter Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 har tenkt å ha noen extra vifter men de går vell bra Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg ville lagt ned litt mer penger og heller kjøpt meg en Fortron/Source PSU med 120 mm vifte. Jeg har den 350W psuen i en av maskinene mine, og den funker prima. Ikke spesielt dyr er den heller. I min nyeste maskin har jeg en ThermalTake 480 W PSU, den er også ekstremt stillegående hvis man velger det (manuell viftestyring til begge viftene ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå