espresso Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 hei!! har akkurat kjøpt et abit nf 7 s v 2.0 og et saphire 9600 pro - fireblade edition kort. mitt spørsmål er: hvordan vet jeg / kan jeg se at hovedkortet er verson 2.0? og at skjermkortet er fireblade ed. ? på kortene står det bare nf 7 s og 9600 pro jeg kjøpte de på komplett, og på skjermkortet fulgte ikke org embalasje med da dette var et demo kort. hilsen espresso Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 HK: Står ved nederste PCI slot (hvit lapp) GFX: Sjekk std. clock på mem (skal være 330(x2) tror jeg) Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Default på Fireblade memory er 300,så der finner man ingen indikasjon. Mener å tro at minnebrikkene er Samsung, så det er kanskje en mulighet å se på? Uansett finner du noen nummer på brikkene, ring importør og sjekk. Lenke til kommentar
espresso Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 takk folkens !! Raskt svart!! skjermkortet har samsung brikker - mente jeg hadde lest det et sted før men ble litt usikker.. og det var en liten vit lapp ved pci plassene som sa nf 7 s v 2.0 da er oppgraderinga nesten i boks!!! JIPPI!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå