wildv Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er den meget godt fornøyde eieren av et Asus A7N8X Deluxe hovedkort. Kunne imidlertid tenke meg å bruke en SATA disk på kortet uten å ha to for å kjøre i RAID. Er det mulig å bruke SATA-kontaktene til en enkelt disk, eller må jeg kjøre RAID? Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skulle tro det går veldig bra, husk å legge inn riktig driver. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Funger bra det. SATA komtrolleren kan også kjøre to single diskar viss du ønsker det, det er ikkje eit krav at du kjører raid. Har samme hk med ein Matxor 80 gb sata disk som systemdisk. mvh JanEirik Lenke til kommentar
wildv Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Så kommer tusenkronersspørsmålet: Hvordan setter mann opp et system med single SATA disker? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Les bruksanvisningen, alt står tydelig der! Lenke til kommentar
wildv Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Hæ?? Bruksanvisning? Hva er det? Åja, det er den irriterende lille boka som følger med slike ting som et hovedkort det!! Nå husker jeg. Kan ikke påstå at jeg har sett framgangsmetoden beskrevet der, men skal se etter. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 først må du aktivere sata på hk..vist d ikke er jort..det neste du da jør er å gå i windows å instalere driver..vanligvis blir dette jort av xp automatisk..=) så vil windows be deg om å starte på nytt..så når du da kommer inn i windows..bruk f.eks. PowerQuest.PartitionMagic til å partisjonere disken..vanskeligere er det ikke..=) såklart må du jo koble disken til åsså..men d tror jeg at du har sjønnt..=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå