Gå til innhold

iTunes for windows er her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Glede seg til iPod 20gb kommer i posten*

*Laste ned iTunes*

Har ikkje peiling på kva iTunes er, men det kan vel ikkje skade :D:D

iTunes er en musikk spiller (ala winamp) som apple har laget, og det er den desidert beste mp3 spilleren for data.

Den har lenge vært kun for mac brukere, men nå finnes også en windows versjon.

Lenke til kommentar
har nettop lastet den ned. Som sagt, beste spilleren eg har hatt. I Winamp synest eg lyden er dårleg og Windows Media player mangler funksjoner og har klønete playlist funksjon.

iTunes var kjempe!

Hvis du synes lyden i winamp er dårlig mener nå jeg at det er noe du har gjort feil... men men.. skal teste ut iTunes nå :p

Lenke til kommentar

Må også bare fortelle at rendezvous funker glimrende mellom PC iTunes og Mac iTunes :woot:

Det er en kjempefunksjon som må prøves, hvis man har flere maskiner i nettverk og iTunes kan man dele musikklistene uten noen innstillinger, den andres bibliotek popper opp i iTunes :)

Nå kan kanskje en del her inne som ikke har prøvd mac få prøve en light versjon av ting vi har hatt på mac lenge :wink:

Sist men ikke minst så er AAC formatet helt konge på ripping av cder...

Lenke til kommentar

Må bare slutte meg til de som mener dette er en av de aller beste spillerene på markedet. Er virkelig imponert av funksjonaliteten, brukervennligheten og mulighetene.

Har bare tatt en rask sveip over iTunes hittil, men det virker svært bra!

Hilsen tidligere fornøyd Winamp 2.x bruker.....

Lenke til kommentar

Uhm, okay, nå trenger jeg argumenter her.

HVORFOR er denne spilleren så bra? Skal vi se, det jeg har funnet på:

+ Stor, romslig liste over sangene i playlisten

- Finnes det funksjoner til denne playlisten? Som tilfeldig avspilling, repeat og alle disse? Hvor?

+ **Veldig** god sånne farger og streker som spretter opp og ned i takt med musikken som en kan sitte å se på

- Som med alle andre: Disse brukes vel sjelden? En hører vel på musikk i bakgrunnen?

+ God støtte for nettradio

+ iStore

- iStore er ripoff. Koster mye, kan ikke brukes her enda og en kjøper kun tillatelse til å spille av musikken på PCen. Kan ikke legge mp3ene på mp3-spiller f. eks

+ Spartansk design

- For spartansk? Bortsett fra Play, volum og "frem/tilbake" knappene øverst til venstre er det veldig få knapper og funksjoner?

Men alt i alt ser jeg ikke hvorfor denne spilleren er så fantastisk? Det er da ingenting som er *spesielt* bra med den? Skinnet er heller ike noe revolusjonerende, kan vel heller ikke byttes ut? Hvorfor er denne spilleren så mye bedre enn WinAmp med et fett skin?

Lenke til kommentar

Testet iTunes selv. Må si jeg ble litt skuffet. Spiller jo ikke engang .ogg :-? Jeg har fremdeles ikke funnet noe iTunes gjør som ikke winamp v2.x gjør raskere og bedre. Er jo like ille som windows media player, kanskje med unntak av gui'et. *Uninstall*

Lenke til kommentar

Eg har eit Logitech Desktop OPtical tastatur med mediaknapper øverst (playpause, stop, next, previous, volume)

De funker bra, men problemet er at de funker til feil program. Eg kan ikkje bruke de knappene på iTunes.

Er det noken program eller innstillinger som gjer det mulig å bruke de funksjonene til å kontrollere iTunes?

Lenke til kommentar
Har ikkje gjort noe som helst, har prøvd fleire Winamp versjoner, men synest alltid at Windows Media Player har hatt bedre lyd, men iTunes har best av alle de 3.

1) Skru EQ på

2) Sett den på techno (ja, techno sucks, men det er den desidert beste preset'en)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...