ostov Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hey! I dag kan jeg endelig bytte til bluecom. Er det noe jeg bør passe meg får når jeg bytter til Bluecom? Er bluecom generelt bra? Øystein Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hey!I dag kan jeg endelig bytte til bluecom. Er det noe jeg bør passe meg får når jeg bytter til Bluecom? Er bluecom generelt bra? Du kan be de om og sende kvartalsvis faktura, standard er 6mnd. Men det spiller jo liten rolle hvis du synes to regninger i året er OK. De er hvertfall greie og fleksible og ha med og gjøre. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hey!I dag kan jeg endelig bytte til bluecom. Er det noe jeg bør passe meg får når jeg bytter til Bluecom? Er bluecom generelt bra? Øystein Bluecom er meget bra.. Du må huske på at du ikke trenger pppoe tullet når du skal ha bluecom, bare bare å plugge inn nettverkskabelen og du er i gang. Så det skal gå glatt! Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har hatt Bluecom i flere år nå, veldig fornøyd! Rgds Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Bluecom er stabilt, de er greie og de gir deg 90kb/s når du sku jat 72 Lenke til kommentar
ostov Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Når jeg har bestilt Bluecom, må jeg vente lenge til jeg kan begynne å bruke det? Kan jeg ha to pc'er som bruker nokia modemet på internett samtidig. Begge er bare plugga i modemet... "Plug and pray" :wink: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som har noen cs-gaming-erfaringer? Hadde vært fint. Lurer litt på å bytte til BlueCom 1mbit Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 To ting- Jepp, du kan bruke Nokia- modemet, siden Bluecom er så greie at de deler ut flere IP- er til samme bruker. :smile: Samtidig er de trege med å skifte IP, slik at du kan anse den adressen du får som fast. Det er ikkeno problem å skru av maskinen i 14 dager, du får samme adressen når du kommer hjem fra ferie.. Noen har klaget på lang oppsigelsestid på abbonementet. Den er lang, husker ikke i hodet, men kan være noe å ha i bakhodet hvis du skal flytte. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Tusen takk for raske og gode svar... Tar det lang tid etter at jeg har bestilt før jeg får begynne å bruke bluecom? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 I Topic står det flytte TIL Telenor- det kan du umulig mene??? Feil? Ang leveringstid så aner jeg ikke, men de kjøper tjenester fra Telenor, så ... Du får beskjed om når det kobles om. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Sorry, galt skreve. Seff. skal jeg ha bluecom og ikke telehor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå