Gå til innhold

Min pc rebooter!

thoOmas

Anbefalte innlegg

Min pc rebooter, jeg har prøvd å klokke kortet ned, men den rebooter forde, jeg tror det er skjerkortet, men det kan jo seff være noe annet, noe som har noen forslag.

Jeg har 350W psu, og radeon 9800 Atlantis 128 mb, kjører winXP pro, skjerkortet står på en egen psu kabel, og ja jeg har haket bort den "Restart ved system feil",

Skjønner ikke hva som kan være feil :(

Please hjelp meg

/Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I mine tilfeller, når mine maskiner rebooter sånn uten videre er det ramen som gjør det. Gå på www.google.com å søk på memtest86...kjør den testen for å se om det er ram feil. Hvis du har mistanker om 3dkort, kan du jo prøve med ett annet 3dkort i maskinen hvis du har ett til overs, fra en annen maskin hjemme, eller fra en kompiss.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd med et annet gfx kort, men reboota for det, har også testa den ramtesten og fikk ikke en error/feil.

Men jeg har funnet problemet, det er at cpuen blir for varm, det står den er på 30 grader når jeg starter den opp, men når jeg skal spille rebooter den, men når jeg setter cpu vifta på full guffe, da klarer den seg helt fint :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...