Simen1 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har et Epox 8RDA+ som jeg bare får opp i 195MHz FSB. Jeg vet at det ikke er CPU eller ram som stopper overklokkingen, men spenningen på chipsettet. Noen som vet hvordan man stiller spenningen på chipsettet (VDD) ? På siden over bios-versjoner står det av VDD kan velges under "Power Bios features" i biosen. Desverre finner jeg kun spenningene for skjermkort (AGP voltage), CPU, (Vcc, core voltage) og ram (DIMM voltage). Har nyeste bios og alt, så hvorfor finner jeg ikke VDD ? Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 se på 8rdafaq.com DU må lodde og styre Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 se på 8rdafaq.com DU må lodde og styre Hadde egentlig tenkt å lodde og styre, men så så jeg dette i infoen til den nest siste biosen: 8/27/03 3.Show help message for VDD Voltage Regulator item. Så jeg tenkte at siden VDD valget finnes i biosen så slipper jeg å lodde. Takk for linken forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå