Gå til innhold

Nå gir jeg opp..:(

DaRe_deVIl

Anbefalte innlegg

Dere begynner sikkert å bli lei av postene mine, men nå har jeg endelig fått ordna det til å starte på nytt dvs tatt ut alle komponenter o.l, men jeg trenger noen tips!

Noen som har noen bra måter for å få av cpu-kjøler eller få av cpuen av hket uten å ta av cpu-kjøleren??

Jeg har tenkt å ta ut CMOS Batteriet og lurer på hvilken knapp som er "insert" og åssen jeg tar det ut??

Jeg er noob, men jeg lærer jo av å spørre :)

PS : Har modda litt på kabinettet sånn at det blir lettere å bygge, men jeg har tatt ut strømforsyner'n slik at jeg kan bygge utenfor kabinettet først :wink:

Jeg har i hvertfall lært masse av dette problemet, man lærer av sine feil :p

Har nå demontert alt og satt sammen alt igjen :)

Jeg setter i strømmen, nå lyser ikke keyboard engang!

Dessuten kan jeg ikke feilsøke, pga jeg har bare intel fra før..:(

Noen som vet sånn ca. hva som er galt?

PSU?

HK?

:shrug:

Når jeg setter i strømmen, lyser hket, men ikke tastaturet (PS : Det gjorde det før jeg demonterte å satt sammen igjen :shrug:)

Ingenting starter når jeg trykker pwr on, viftene beverger seg ikke det minste, jeg har også prøvd å kortslutte de 2 pinene som pwr leden står på, men da skjer det heller ingenting (brukte binders)

Og jeg lover at jeg ikke kødder med dere.. :grumpy:

Håper dere kan hjelpe og at dere stoler på meg, siden jeg er seriøs, selvom jeg kanskje har spurt litt vel mange dumme spørsmål?!

Jeg beklager virkelig for alle de idiotiske spørsmålene, men jeg har bare spurt om det jeg lurer på :oops:

Obs!

Det finnes bare dumme svar :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere begynner sikkert å bli lei av postene mine, men nå har jeg endelig fått ordna det til å starte på nytt dvs tatt ut alle komponenter o.l, men jeg trenger noen tips!

Noen som har noen bra måter for å få av cpu-kjøler eller få av cpuen av hket uten å ta av cpu-kjøleren??