Pje Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis jeg setter i en ny CD vises bare: D:er ikke tilgjengelig Feil funksjon Når CD sitter i under boot funker alt bra, men bare den CD`n. Bytter jeg CD får jeg feil. Noen glupe der som har forslag til løsning eller hvor feilen ligger? Det er samme feil på flere CD-spillere så jeg tror det er software-feil- Lenke til kommentar
Jove Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har du installert noe nytt i det siste? F.eks. norton internet-security/antivirus? Flere som har hatt samme problem i det siste... mvh Lenke til kommentar
Pje Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Har prøvd å disable disse uten at det hjalp Har også gjort en ny windows installasjon oppå den gamle. Samma. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er ikkje ein litt eldre Plextor dette her, og installert plexitools? Husker at eg fekk det samme problemet etter eg hadde installert den medfølgande progamvaren til plextor. Viss det er det, avinnstaller så er du kvitt problemet. Kvifor det var sånn har eg ingen peiling på. Men det gjaldt både CD-rom (scsi) og CD-r (ide) frå plextor. Viss eg ikkje huska feil så føkka den også opp for sony-brennaren også. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Pje Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 OK Nå! Avinstallerte Nero og InCd . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå