Gå til innhold

Nytt surround-anlegg hjelp til 30k-35k

Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg er helt nooby når det gjelder anlegg men har satt av litt penger + skattepenger som kommer nå snart :)

Tenkte på anlegget til house musikk, film titting og xbox one gaming.

Men tenkte å prøve lykken her, kanskje det er en snill sjel som vil dele litt erfaring og hjelp :)

Jeg fant en pakke som virket interessan, aner ikke om den er bra men virker bra utifra bilde.... :p

http://www.surround.no/Produkter/Surroundpakker/5-1-med-sub/forsterker/Onkyo-TX-NR3010---XTZ-9936-MK2-XL-Surroundsystem-100658-p0000000665.aspx

Finnes det flere pakker som denne her?

Eller kan man få bedre "pakke" ved å kjøpe løst?

mvh

Danimus

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Pakkene som Surround setter opp funker bra nok dem. Ikke noe vanskelig å anbefale dem.

Men mulig XTZ høyttalerene ikke er det beste for house musikk osv.

Er ikke helt sikker på hvordan bånddiskanten funker på slikt. Mange liker dem, andre ikke.

Har selv ikke er faring med dem.

Ved den type musikk, så har ofte trøkk mye å si. Mange sverger da til Cerwin Vega osv. Personlig så ville jeg aldri anbefalt det.

Du kan sjekke ut om det kanskje passer bedre for deg å gå for XTZ 99.26, og bruke ett par XTZ 99 W12.16 som bass for dem. Du vil da spare noen kroner, og få mer trøkk. Hvis du kjører det, samt resten av pakken, så får du 3 stk subwoofere.

Du kobler da opp 2 av dem under hver front høyttaler, og den siste som LFE kanalen til surround .

Du kjører høyttaler kabelen via subwooferen, og den henter da ut signalet den trenger derifra. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...