yec1n Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Er det ok å kjøpe pirtatkopier av spill så lenge man betaler fullpris?Liksom like mye som det det koster i butikkene. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Har du fått svaret nå ? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Absolutt ikke. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Å kjøpe piratkopier er verre enn å laste dem ned gratis. Bedre å ikke gi penger til de som står bak spillet enn å gi penger til en snuskete bransje som tjener grovt på andres arbeid Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Er det ok å kjøpe pirtatkopier av spill så lenge man betaler fullpris?Liksom like mye som det det koster i butikkene. Da blir det jo ikke et realistisk spoersmaal, med utgangspunkt i sparing av penger, engang. Hele motivasjonen vil jo da vaere aa unnlate aa betale produsenten for produktet denne lager. Det _finnes_ faktisk taapelige spoersmaal som virker konstruert _kun_ for aa terge folk og faa oppmerksomhet - folk som stiller slike burde lyses i bann. Varg i veum, et tu! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Uff sier jeg bare...Uhuuufff Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Kjøpe pirat spill til samme pris som i butikkene...herregud du er jo på feil jorde.... Men uansett om du får dem til 10 kr stk så er det ikke greit... Det siste jeg gjør er å støtte pirat virksomhet med å kjøpe pirat spill! Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 NEI NEI NEI !!! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis det er lik pris så kjøp de i butikken.. Lenke til kommentar
Deg Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 kjøp dem i butikken uansett Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis det er lik pris så kjøp de i butikken.. Altså, hvis det er lik pris er det jo bedre at du støtter dem som lagde spillet enn en som brukte 30min på å laste det ned. En får nå i det minste betale dem som fortjener det! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Betale Full Pris for Piratkopi til en dust som brenner: NEI! Laste ned gratis fra Internett: Ja Om du liker spillet, kjøp det! Og, dette er selfølgelig bare min mening, jeg oppfordrer ikke folk til og pirat kopiere, det er et standpunkt de må ta stilling til selv. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Å kjøpe piratkopier er verre enn å laste dem ned gratis. Bedre å ikke gi penger til de som står bak spillet enn å gi penger til en snuskete bransje som tjener grovt på andres arbeid Jepp. Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Er det ok å kjøpe pirtatkopier av spill så lenge man betaler fullpris?Liksom like mye som det det koster i butikkene. og vitsen med det skulle være ???.. :o så noen kriminelle får penger istedenfor de som lager/distribuerer spillene. Smart... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Å kjøpe piratkopier er verre enn å laste dem ned gratis. Bedre å ikke gi penger til de som står bak spillet enn å gi penger til en snuskete bransje som tjener grovt på andres arbeid Jepp. Kunne ikke sagt det bedre selv. Totalt enig, det er forkastlig. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Kjøpe pirat spill til samme pris som i butikkene...herregud du er jo på feil jorde.... Men uansett om du får dem til 10 kr stk så er det ikke greit... Det siste jeg gjør er å støtte pirat virksomhet med å kjøpe pirat spill! Jeg er mot å betale får piratkopier, men og gi en 10er for et spill er jo som og få det gratis da. Han som brenner det gidder vel ikke gi en cd plate bort gratis? 10ern man gir for det er for cd plata. Jeg har kjøpt piratkopierte spill. Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 Er det ok å kjøpe pirtatkopier av spill så lenge man betaler fullpris?Liksom like mye som det det koster i butikkene. Hva er hensikten med det? Dersom du først skal betale full pris, kan du gjøre det i butikken, så får du et lovlig spill, med manualer og support på kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg