Stig-Arne Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Har tenkt å overklokke en AMD Duron 750. Skal jeg da ta å "lodde" alle fire parene på prosessoren `? Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Nope... Kun L1... :] :smile: lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol:lol måtte teste de greiene her :] Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 puj..funka ikke, lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol nå da? :] Lenke til kommentar
sigurdi Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Duron er enkel å låse opp se denne guiden. http://hardware.no/nyheter/august00/duron-oc.html Men eg anbefaler å bruke sølv lakk eller bakrutereparasjon sett som de selge på Clas ohlson artikkel nummer 34-786 pris 179,- for 3 gram Denne kan du og bruke til å låse opp XP prosesorer, se denne guiden http://www.overklokking.no/cpu/athlon_xp_u...king/index.html og den holder til flere 100 prosessorer. Eg har hatt en slik boks i snart 2 år og låst opp over 50 prosessorer (venner, venners venner......), eg har plenty igjen. Lykke til, min Duron 700 går stabilt på 1100 med en Taisol kjøler. Lykke til _________________ Vann leder varme 11 ganger betre en luft. Det trengst 5.26m3 luft for å transportere like mye energi som 1 liter vann. Var det noen annet du lurte på. :smile: [ Denne Melding var redigert av: sigurdi på 2002-02-20 11:19 ] Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Den bakrutereparasjonen har forresten kilopris paa 65.000,-kr Det h0res litt t0ft ut.. Man kan godt bruke blyant aa lage kontakt mellom L1 broene. Gj0r man det litt skikkelig skal det vaere tilstrekkelig. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 måtte bare si det: L1 har da fire punkter, de fire punktene skal loddes sammen to og to. bare så det er sagt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå