Togo Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har søkt litt etter en dedikert Vietcong tråd her, men fant ingen. Shoot me if I'm wrong... Jeg lurer: Er det mange her på forumet som spiller Vietcong "aktivt" multiplayer? Hvis du har sluttet å spille det, så befaler jeg deg til å pakke det fram fra spillhylla med en gang Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kan ikke huske å ha bli kalt "You stupid ratf*ck" før jeg spilte treningsoppdragene til Vietcong..det var vel det eneste som var kult med spillet..og banninga var kult i 10 minutter så ble jeg lei. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 digger sp'en, spilte bare mp i demo form Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 digger sp'en, spilte bare mp i demo form Singleplayeren var utrolig bra den, ja. Jeg ser utrolig fram til VC: Fist Alpha. Det blir bra. 8 nye maps, 7-8 nye våpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå