eriksenps Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei Har et asus a7a266 som støtter både sdram og ddrram. Har en stk 128 sdram pc133 i maskinen nå. Da jeg prøvde å bytte til 256 ddr pc-266, så hang maskinen seg opp hele tia, hva kan problemet være? Mvh Pål Stian Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Har du oppdatert alle drivere? Det kan du gjøre hves du ikkje har gjort det fra før, og så kan du prøve å flashe bios. Guider om det og hvordan du gjør det finner du på http://www.asus.com og let deg fram til ditt HK. Lenke til kommentar
eriksenps Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Har den siste versjonen av biosen. Hadde samme problem da jeg kjørte to 128 sdram pc-100. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Må du ikke ha to like ddr-ram brikker for få det til å funke...bare en tanke. Har samme hovedkort selv, kjører med 2x256mb ddr brikker. Mener å huske at de på komplett sa man måtte kjøre med to like brikker i ddr socketene for å få det til å funke, og ikke bare en-1. Lenke til kommentar
eriksenps Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg har bare en brikke med ddr-ram. Beklager at jeg ikke spesifiserte det bedre. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Trenger ikke 2 like på DDR, det er der RD ram som trenger (Slik som gamle pentium krevde RAM i par) Har bare en 256DDR jeg, og det går så det griner! Lenke til kommentar
eriksenps Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Hei Hører noen rykter om at enkelte ddr-rammer ikke støttes av amd prosessorer. Merket på rammen er arrow. Er det noen som har fått arrow ram til å fungere med amd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå