P|zZa Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 4. Western Digital hårddiskar fungerar ej tillfredställande med moderkort som har nForce2-chipset. Detta fel yttrar sig på Western-diskar med varierande firmware-version, det går därför ej entydigt att peka på specifika modeller. Det kan alltså fungera i vissa fall, men risken att det inte gör det är för stor för att vi skall kunna rekommendera denna kombination. Skal kjøpe meg et nytt hovedkort etter at det gamle (ABIT KD7-RAID) gikk til ******. Gikk inn på databutikken.com og så dinna opplysningen..stemmer dette eller? Har fra før av 2 WD harddisker: 120 og 60 gb... Planer om å kjøpe meg: Abit NF7-S rev 2.0 nForce2 eller DFI Lanparty nForce2 Ultra Lenke til kommentar
simmy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har abit nf7(nforce2) hovedkort i maskina nå, og har 5WD harddisker inni, ikke opplevd noen problem med harddiskene. Lenke til kommentar
Plast Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har et ASUS A7n8X Deluxe Hovedkort som har nFORCE 2 chipset og har ikke merket noe "uvanlig" med min 120 GB Western Digital disk... Lenke til kommentar
formann Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg tror dette problemet er lite utbredt. Tipper sjansene for å bli stanget ihjel av en kamel ute i hagen din er større. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 har Abit NF7-S v2.0 med 2 Wd harddisker.. Ikke noen problem med det :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå